وزیر صنعت عنوان کرد:

مجبوریم در مسیر ساخت خودروهای خودران گام برداریم

وزیر صنعت گفت: افزایش سهم خودروهای هوشمند در جهان یک اتفاق بسیار مهم است و خودروسازان ما می بایست همین امروز به دنبال این مهم باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو بیان داشت : از آغاز دهه ۸۰‌عمق داخلی سازی در صنعت خودرو پیشرفت خوبی داشته است

محمد شریعتمداری افزود: با توجه به حمایت هایی که در طی سالهای گذشته دولت ها از صنعت خودرو کشور داشته اند، حال باید از مردم پرسید که آیا از کیفیت خودروهای داخلی رضایت کافی دارند؟

وی بیان داشت : وزارت صنعت به دنبال افزایش رضایتمندی مردم از کیفیت محصولات داخلی است و ما فکر می کنیم که با جایگاه مطلوب فاصله داریم.

وزیر صنعت ادامه داد: ما از سرمایه گذاری های خارجی حمایت می کنیم و باید تلاش کنیم بخش تحقیق و توسعه را در این زمینه و در کشور عزیزمان توسعه دهیم.

شریعتمداری گفت : صنعت خودرو در دنیا دچار تحولات گسترده ای شده است و مردم به دنبال خودروهایی با امکانات فراوان هستند.

وی با اشاره به ساخت خودروهای برقی و خودران بیان داشت : این حوزه در دنیا خیلی گسترده نشده و از این رو ما نیز فاصله زیادی با آن نداشته و‌تا فرصت است باید در این خصوص تلاش بیشتری کنیم.

وزیر صنعت خاطرنشان کرد: افزایش سهم خودروهای هوشمند در جهان یک اتفاق بسیار مهم است و خودروسازان ما می بایست همین امروز به دنبال این مهم باشند.

شریعتمداری در پایان بیان داشت: باید تلاش کنیم که صنعت خودرو کشور به جایگاه واقعی خود در جهان برسد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146749
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه