میهن صنعت:

مجزا شدن نمایشگاه قطعات خودرو، کیفیت نمایشگاه را ارتقا داده است

میهن صنعت: کارشناس فروش شرکت مدیران خودرو اصفهان در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان اظهار کرد: مجزا شدن بخش قطعات خودرو از نمایشگاه صنعت خودرو در افزایش سطح کیفی این نمایشگاه مؤثر بوده و در تخصصی تر شدن این نمایشگاه نقش مهمی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از «عصرخودرو»، حامد باقرنیا با انتقاد از فضای صنعت خودرو در کشور افزود: بیشتر نمایشگاه های خودرو در ایران به نمایشگاه خودرو پکن تبدیل شده است و این مایه تأسف ایرانی هاست.

وی ادامه داد: برای تقویت بازار خودرو، روند قیمت گذاری خودرو باید به بازار واگذار شود تا فضای کاری و قیمت ها رقابتی باشد.

وی همچنین با کند خواندن روند واگذاری پلاک به خودروها از سوی پلیس گفت: روند واگذاری پلاک در برابر میزان ورود آن ها به کشور یک به 10 است و این شرایط موجب ریزش مشتریان می شود.

باقرنیا یادآور شد: نگه داشته شدن خودروها در گمرک برای چندین ماه برای همه هزینه آور است.

این کارشناس فروش افزود: در گذشته فرد خریدار به دنبال دریافت مدارک خودرو می رفت اما در یک سال اخیر با واگذاری این امر به پلیس، روندی طولانی و سخت برای هر دو طرف ایجاد شده است.

وی ریشه کاهش فروش برخی شرکت ها را در بی اعتمادی دانست و گفت: مشتریان به دلیل کیفیت پایین خودرو و یا تأخیر در تحویل اعتماد خود را از دست داده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=69589
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه