میهن صنعت :

مجلس و دولت به دنبال قیمت گذاری جدید بر خودروهای داخلی

میهن صنعت : سیدهادی حسینی با اعلام نارضاتی از قیمت گذاری جدید خودرو، آن را مورد تشکیک بیان کرد و گفت: به زودی قیمت گذاری جدید خودروها انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیدهادی حسینی، از قیمت گذاری جدید خودروها خبر داد و اظهار داشت: قیمت گذاری قبلی بر روی خودروها، مورد تشکیک قرار گرفته و کمیسیون صنایع مجلس و دولت، این قیمت گذاری را قبول ندارند، قرار است بر روی مسئله کار شود و قیمت گذاری جدیدی انجام شود.

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که صنعت خودروسازی کشور زمین بخورد، افزود: باید شرایط را برای خودروسازان مهیا کنیم، البته آنها هم باید با مردم از در انصاف برخورد کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، برقراری رابطه حسنه بین مردم و خودروسازان را موجب تحکیم، تداوم و حمایت از تولید داخلی دانست و خاطرنشان کرد: رابطه بین خودروساز و مردم، یک رابطه دو سویه و دو جانبه است و این رابطه دو سویه باید طوری تعریف شود که هیچ کدام از طرفین دچار خسران نشوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  در گفت‌وگو با بلاغ بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و اگر آسیب ببینند، مطمئناً از خودروی داخلی رویگردان می شوند و اگر این اتفاق بیافتد، خودروسازان کشور بزرگ‌ترین سرمایه خود را که همان اعتماد اجتماعی است، از دست خواهند داد.

حسینی در پایان تأکید کرد: موضوع قیمت گذاری بر خودروهای داخلی یکی از بحث های اساسی کمیسیون صنایع است و ما به جد آن را پیگیری می کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54516
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه