میهن صنعت :

محدوديتهاي ترافيکي و مسيرهاي جايگزين چهارراه وليعصر(عج)

میهن صنعت : رييس مرکز کنترل و ترافيک تهران بزرگ محدوديتهاي ترافيکي و مسيرهاي جايگزين چهارراه وليعصر (عج) را تشريح کرد.

به گزارش میهن صنعت رييس مرکز کنترل و ترافيک تهران بزرگ محدوديتهاي ترافيکي و مسيرهاي جايگزين چهارراه وليعصر (عج) را تشريح کرد.
سرهنگ سعيد اسماعيلي رييس مرکز کنترل و ترافيک تهران بزرگ درتشريح محدوديتهاي ترافيکي در چهارراه وليعصر تهران گفت: همزمان با مسدود شدن غرب به شرق خيابان انقلاب از وصال تا چهارراه وليعصر به مدت يک هفته محدوديت ترافيکي  وجود دارد .


سرهنگ اسماعيلي با اشاره به  مسيرهاي جايگزيني در نظر گرفته شده ‏، بيان داشت : رانندگان بايد از خيابان کارگر به سمت شمال و از بلوار کشاورز به سمت طالقاني تردد کنند و همچنين رانندگاني كه از فلسطين از شمال به جنوب مي آيند مي توانند از خيابان جمهوري تردد داشته باشند.


وي ادامه داد: تردد در خيابان ابوريحان و وصال در حال حاضر امکانپذير است اما رانندگان براي قرار نگرفتن در ترافيک مي توانند در ميدان انقلاب تغيير مسير دهند. خودروهايي که مي خواهند در خيابان انقلاب تردد کنند مي توانند از خيابان جمهوري، تقاطع رازي و 30 تير و فردوسي وارد خيابان انقلاب شوند.


رييس مرکز کنترل و ترافيک تهران بزرگ  ادامه داد : اين محدوديتها به علت درخواست شهرداري در پي احتمال ريزش زيرگذر چهارراه وليعصر اجرا مي شود. همچنين در طول اجراي محدوديتها، ماموران پليس راهور در منطقه حاضرند و علاوه بر تسهيل ترافيک، رانندگان را براي انتخاب مسير راهنمايي مي کنند.


خطوط بي.آر.تي فعال است


به گزارش مهر، در همين رابطه فخرالدين سليماني شهردار منطقه 6 تهران گفت: تونل هاي پروژه زيرگذر عابر پياده در چهارراه وليعصر(عج) که 4 گوشه اين چهارراه را به يکديگر متصل مي کند و تردد ايمن را براي شهروندان در اين محدوده فراهم مي سازد، حفاري شده و اکنون براي انجام عمليات جمع آوري سازه نگهبان، اجراي لاينينگ و تزريق بتن اقدامات لازم در دست اجرا است.


وي افزود: در اين ميان با توجه به اينکه در لاين جنوبي خيابان انقلاب لوله آبي به قطر حدود 1 متر عبور کرده براي افزايش ضريب ايمني به صور موقت و به مدت يک هفته از روز گذشته محور جنوبي خيابان انقلاب در مسير غرب به شرق حدفاصل خيابان فلسطين تا خيابان وليعصر(عج) مسدود شده است.


وي تصريح کرد: اگر لوله آب در اين مسير وجود نداشت ، هيچ حساسيتي نبود و به راحتي مي توانستيم نسبت به جمع آوري سازه نگهبان و اجراي بخش لاينينگ اقدام کنيم اما اکنون با هدف افزايش ضريب ايمني از تردد خودروها جلوگيري شده تا خطري لوله آب در اين محدوده را که جز لوله هاي اصلي شهر محسوب مي شود تهديد نکند.

 

شهردار منطقه 6 تصريح کرد: علت اين که پليس راهور خيابان انقلاب از ميدان انقلاب تا چهارراه وليعصر در مسير غرب به شرق را مسدود اعلام کرده اين است که شهروندان از ميدان انقلاب مسيرهاي جايگزين را انتخاب کنند و با ورود به اين خيابان دچار مشکل نشوند اما در واقع تنها بخشي از اين خيابان مسدود است. اين در حاليست که اتوبوس هاي BRT از اين مسير عبور مي کنند و شهروندان مي توانند از اتوبوس هاي تندرو استفاده کنند.

 

 منیع : پایگاه خبری پلیس ایران

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5567
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه