میهن صنعت:

محصولات ايران خودرو توان رقابت در بازار آذربايجان را دارد

میهن صنعت: سفير جمهوري اسلامي ايران در جمهوري آذربايجان گفت: ‌با توجه به رشد جمعيت در جمهوري آذربايجان و اقتصادي نبودن قيمت خودروهاي خارجي فعلي و از سوي ديگر نزديكي مسافت با ايران،‌ خودروهاي ايراني مي‌توانند سهمي از بازار اين كشور را به خود اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»  به نقل از ایکوپرس وی افزود: صنعت خودروسازی ارز آوری بالایی دارد و باید حمایت های بیشتری از آن صورت پذیرد.

کاغذگران از گزارش های نادرستی که به مردم داده می شود انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در داخل کشور گزارش های نادرستی از فروش خودرو در خارج از کشور ارائه می شود و خودروسازان متهم به ارزان فروشی هستند در صورتی که به هیچ وجه این چنین نیست و تهمت ارزان فروشی به خودروسازان توسط رسانه های مخالف صنعت داخلی می باشد و تلاش های انجام شده در بازارهای بین المللی را زیر سئوال می برد.

وی با اشاره به قیمت 30 میلیون تومانی تیبا در کشور آذربایجان بیان داشت: مردم کشور آذربایجان در حالی خودرو انتخابی شان را از محصولات گروه سایپا برمی گزینند که چینی ها در بازار این کشور به دمپینگ و ارزان فروختن بیش از حد محصولات خود روی آورده اند .

کاغذگران خاطرنشان کرد: صنعت لیزینگ خودرو برای مردم ایران علاوه بر ایجاد رفاه، توسعه و اشتغال را به همراه دارد و بهترین ابزار دولتها جهت خروج از شرایط رکودی، تورمی می باشد زیرا شما تقاضایی را فعال نموده اید که از محل منابع آتی نقدینگی بازپرداخت می گردد، لذا هیچگونه اثر تورمی نخواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=62421
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه