میهن صنعت:

محموله 3 ميلياردي كالاي قاچاق به بن بست رسيد

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا از کشف يک محموله سه ميليارد ريالي لوازم خانگي خارجي قاچاق توسط ماموران اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ "محمد حسين بابا کلاني " در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کشنده دانگ فنگ که ازبوشهر به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين کشنده محموله اي شامل 982کارتن لوازم خانگي خارجي قاچاق و فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي كشف شد.

اين مقام مسئول ارزش اين محموله را سه ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين رابطه پرونده تشکيل و راننده و سرنشين خودرو دستگير و به همراه کالاي کشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذي صلاح شدند .

سرهنگ باباكلاني با بيان اينكه بحث مبارزه با قاچاق كالا به طور جدي در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد از تقويت و تجهيز ايست و بازرسي شهيد امامي فرماندهي انتظامي شهرستان خبر داد.

وي خاطر نشان كرد: تلاش هاي پليس اين است كه هيچ كالاي خارجي قاچاقي وارد بازار نشود و قبل از ورود به استان توسط ماموران كشف و برخورد هاي قانوني با قاچاقچيان كالا به عمل آيد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=137495
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه