عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مخالفت برخی افراد با رشد صنعت خودروسازی

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وجود مدیران سیاسی در صنعت خودروی کشور موجب کاهش کیفیت محصولات شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن بیگلری در گفت و گو با پرشین خودرو افزود: کشور ایران از نیروی انسانی توانمندی برخوردار است اما دانشمندان و صنعتگران به نام و زبده کشور ما در خارج از کشور مشغول فعالیت هستند که این امر موجب شده تا در صنعت خودرو حرفی برای زدن نداشته باشیم.

وی با اشاره به این که عقب ماندگی صنعت خودروی کشور خواسته برخی افراد بوده است، تصریح کرد: وضعیت صنعت خودروی کشور ما در زمینه رقابت با محصولات خارجی بسیار نامطلوب است و صادرات نیز از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بی کیفیتی محصولات داخلی، تأکید کرد: مسئولان و فعالان صنعت خودروسازی کشور بیش از آن که به فکر کیفیت محصولات باشند کمیت را مد نظر داشتند که این امر موجب ایجاد شرایط کنونی در صنعت خودرو شده است.

وی اذعان داشت: سالیان سال است که صنعت خودروسازی کشور ما در حال کپی و مونتاژ خودرو است اما در صورت رفع مشکلات مدیریتی در این صنعت توانایی تولید خودروی ملی و جدید وجود دارد.

بیگلری خاطرنشان کرد: ایجاد تحول در صنعت خودروسازی و تولید خودروی ملی مستلزم برنامه ریزی صحیح و جامع است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19238
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه