میهن صنعت :

مخالفت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حذف یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه 97

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون در جلسه امروز - یکشنبه - با حذف یارانه 35 میلیون نفر و افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت و تاکید کردند یارانه افرادی که وضع مالی مناسبی دارند باید حذف شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز فراکیسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در جلسه امروز لایحه بودجه سال 97 کل کشور را بررسی کردند.
وی افزود: پس از بحث و بررسی های انجام شده در این جلسه، جمع‌بندی فراکسیون در مورد دو موضوع یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی اعلام شد.
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: این فراکسیون با حذف یارانه های 35 میلیون نفر در شرایط اقتصادی کشور مخالف است، ما اعتقاد داریم که باید یارانه افرادی که ثابت شود، وضع مالی مناسبی دارند حذف شود ولی این که باید ثابت شود افراد وضعیت مالی خوبی ندارد تا به آنها یارانه داده شود را مناسب با شأن مردم نمی دانیم.
حاجی بابایی اظهار داشت: ما با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستیم، در این زمینه باید بررسی و شفاف سازی شود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی به کجا انجامیده است و این که آیا نمی توان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی در گذشته به موضوع اشتغال پرداخت.
وی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس این هفته برای بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور جلسه دارد./ایرنا/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142920
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه