میهن صنعت:

مديرعامل گاز خراسان رضوي: مردم را اعضاي خانواده خود بدانيم

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با تاكيد مجدد بر لزوم رعايت "تكريم ارباب رجوع"، گفت: روسا و كاركنان ادارات گاز استان بايستي مردم را هم‌چون اعضاي خانواده خود بدانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، سيد حميد فاني در جلسه هماهنگي روساي نواحي شهرستانها كه صبح ديروز در كاشمر برگزار شد، اظهار كرد: هدف نهايي از كليه اقدامات و فعاليتهاي گسترده شركت گاز در اقصي نقاط كشور كسب رضایتمندی و آسایش شهروندان است.

وي افزود: مردم همانند خانواده ما هستند و بايد باور كنيم كه وقتي شخصي براي طرح موضوعي نزد ما مي آيد به معناي واقعي در حال رسيدگي به مشكل يكي از اعضاي خانواده خودمان هستيم.

فاني در ادامه با تاكيد بر بهره‌گيري مديران و روساي گاز خراسان رضوي از خرد جمعي كاركنان در تصميم‌گيري هاي شركت خاطرنشان كرد: پياده سازي و اجراي تصميمات جمعي خطاي نتايج را به حداقل رسانده و تاييد و همراهي همگان را در پي خواهد داشت.

مديرعامل گاز خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنان خود با يادآوري لزوم شفافيت و ارتباط گيري مطلوب روساي ادارات نواحي گاز استان با مديران شهرستانها، تصريح كرد: تقويت ارتباطات و تعامل بيشتر با سازمانها منجر به پيشبرد اهداف شركت مي شود.

فاني خدمت رساني به مردم را هدف غايي كاركنان شركت گاز استان عنوان كرد و افزود: تكريم ارباب رجوع و افزايش كمي و كيفي خدمات به شهروندان بي شك رضايت خداوند متعال را در پي خواهد داشت.

وي گفت: همه كساني که در مجموعه شركت گاز وظيفه‌اي را بر دوش گرفته اند بايد بدانند كه ارائه خدمت بي منت به مردم جزء اصلي ترين وظايف ماست.

فاني در پايان خواستار نوآوري و خلاقيت در واحدهاي مختلف شركت گاز خراسان رضوي شد.

گفتني است؛ در ابتداي اين جلسه روساي ادارت گاز نواحي خراسان رضوي به بيان گوشه اي از گزارش عملكرد و فعاليتهاي مجموعه متبوع خود پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=106549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه