میهن صنعت:

مدیران خودرو طرح خرید، فروش و جایگزینی محصولات دست دوم را کلید زد

شرکت مدیران خودرو به منظور توسعه بازار، ارتقا برند و اطمینان بخشی مشتریان از خرید محصولات این شرکت طرح خرید، فروش و جایگزینی محصولات دست دوم را کلید زد.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  بر اساس این طرح تمامی دارندگان محصولات مدیران خودرو می توانند بدون واسطه اقدام به خرید و فروش محصولات خود نمایند.
مهندس امیری معاون فروش مدیران خودرو در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران حوزه خودرو بیان داشت  : یکی ازمزیت های این طرح کنترل قیمت خودروهای کار کرده در بازار بوده و به این ترتیب مشتریان خودروهای دست دوم برند چری و مدیران خودرو می توانند بدون نگرانی از قیمت های نا معقول بازار و بدون هیچ واسطه ای اقدام به خرید و فروش محصولات  خود نمایند.

وی‌ در ادامه افزود : این طرح شامل خودروهای با عمر ۱۰ سال به پایین بوده و سقف تسهیلات  ۷۰ درصدی برای خودروهای نو و تسهیلات ۶۰ درصدی برای خودروهای کار کرده در نظر گرفته شده است.
معاون فروش مدیران خودرو در ادامه بیان داشت : یکی دیگر از مزیت های این طرح، خدمات پس از فروش‌در نظر گرفته شده برای آن است و شامل ۱۰ درصد تخفیف بر روی قطعات و اجرت کار تعمیرگاه های مجاز  خواهد بود که مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن یک سال است.

مهندس امیری گفت: در این طرح خودروی دست دوم مشتری به عنوان آورده در نظر گرفته شده و پس از قیمت گذاری خودروی آورده، مبلغ محاسبه شده از قیمت خودروی جدید کسر و الباقی قیمت خودرو در قالب تسهیلات به مشتری ارائه می گردد.
وی در پایان خاطرنشان کرد : هدف از اجرای این طرح توسعه بازار، ارتقا برند و اطمینان بخشی مشتریان از خرید محصولات مدیران خودرو است که به واسطه مدیریت متمرکز بر قیمت گذاری خودروهای دست دوم صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=110773
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه