میهن صنعت :

مدیران فنی شرکت های مسافربری ملزم به کنترل خودرو قبل از حرکت هستند

میهن صنعت : مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت : مدیران فنی شرکت های مسافربری باید نسبت به کنترل و تایید نبود نقص فنی در خودرو قبل از حرکت اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  گودرز محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مدیران فنی باید آج لاستیک ها ، مجهز بودن خودرو به چکش که برای شکستن شیشه در زمان بروز خطر استفاده می شود و دیگر موارد فنی مورد نیاز را کنترل کنند.

وی بیان کرد : اداره کل حمل و نقل و پایانه در هماهنگی با پلیس راه خواستار برخورد جدی با رانندگان خودروهای فاقد ایمنی و معاینه فنی شده است تا شاهد بروز سوانح ناگوار برای مسافران نباشیم.

وی اظهار داشت : نظارت دقیق مدیران فنی و برخورد جدی ماموران پلیس راه با متخلفان موجب شده که ناوگان عمومی همدان هیچگونه سانحه خسارتی، جرحی و فوتی در سالجاری نداشته باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: شرکت های مسافربری باید دارای خودروهای پشتیبان باشند تا در صورت بروز مشکل فنی و نیاز به تعمیر خودرو ، از آن برای جابجایی مسافران بهره گیرند.

وی افزود: برای معطل نشدن مسافران در زمان نقص فنی خودرو ، طرح همنامی در کشور اجرایی شده که بر اساس این طرح خودروی زیر مجموعه یک شرکت مسافربری باید در کل کشور زیر نظر آن مجموعه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل نزدکترین شرکت مسافربری همنام، باید خودرو جایگزین برای جابجایی مسافران بفرستد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های همدان اضافه کرد : این طرح هم اکنون در مراکز استان ها در حال اجرا است و در استان همدان علاوه بر مرکز استان در شهرستان ملایر اجرایی شده است.

وی یادآوری کرد : 502 دستگاه اتوبوس ، 708 دستگاه سواری کرایه و یک هزار و 683 دستگاه مینی بوس در همدان کار جابجایی مسافران را بر عهده دارند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه