میهن صنعت :

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از شرکت زامیاد بازدید کرد

میهن صنعت : رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید از شرکت زامیاد، طی جلسه ای با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت، در خصوص راهکارهای توسعه مراودات دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن بازدید از شرکت زامیاد، هدف از این بازدید را معرفی مزایا و ظرفیتهای قانونی منطقه متبوع مورد نظر برای واردات مواد اولیه از طریق این منطقه به منظور کاهش هزینه تمام شده تولید خودرو بیان نمود و آمادگی خود را برای فراهم نمودن بسترهای لازم برای افزایش همکاریها اعلام کرد.

وی یکی از برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی را نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در محدوده این منطقه به منظور افزایش ضریب ایمنی در سطح استان اعلام کرد و افزود: می توان از طریق برگزاری نشست مشترک با استانداری و شهرداران شهرهای حوزه تردد ، نسبت به نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای با ماشین های تولیدی با کیفیت مناسب، گام برداشت.

مسرور با اشاره به راهبرد تعیین شده از سوی رئیس جمهور برای این منطقه به عنوان مرکز ترانزیتی کشورهای منطقه دریای خزر در بازدید از منطقه آزاد انزلی، اضافه کرد: می توان با همکاری خودرو سازان و ظرفیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی، با ایجاد ارزش افزوده در تولید خودرو از طریق بالا بردن کیفیت محصول و کاهش هزینه های تولید در مسیر صادرات حرکت نمود.

 در ادامه، فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد، با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای بهره گیری از معافیتهای قانونی مترتب بر سود بازرگانی واردات مواد اولیه تولید خودرو تصریح کرد: با توجه به نزدیکی منطقه آزاد انزلی به محل کارخانه در تهران آمادگی خود را برای بهره گیری از مزایای منطقه اعلام کرده و به همین منظور در آینده نزدیک برای شناخت بیشتر و توسعه همکاریها از منطقه آزاد انزلی بازدید می کنیم.
گفتنی است در این دیدار که معاون اقتصادی و سرمایه گذاری به همراه تعدادی از مدیران مرتبط سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند، این هیأت از خطوط تولید شرکت زامیاد دیدار و در جریان روند تولید محصولات شرکت زامیاد قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=72733
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه