با حکم مدیرعامل ایران خودرو

مدیر عامل ساپکو منصوب شد

میهن صنعت : در حکمی از سوی یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسین نجاری به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید ساپکو، تحریم های دو سال اخیر را بسیار مهم و دشوار دانست و گفت: تنها 40 درصد مشکلات اخیر صنعت خودرو ناشی از تحریم‌ها بوده و منشأ 60 درصد مشکلات باید در جاهای دیگر جست و جو شود.

وی با اشاره به حساسیت زنجیره تأمین، اظهار داشت: برای همکاری مشترک سازه گستر و ساپکو، برنامه هایی پیش بینی شده و این همکاری می تواند به صنعت خودروی کشور کمک کند.

مدیر عامل ایران خودرو از مدیران ایران خودرو و ساپکو خواست طوری عمل کنند که تولیدبه روزهای اوج خود بازگردد.

حسین نجاری، مدیر عامل جدید ساپکو نیز در جلسه معارفه خود، با تأکید بر لزوم کار تیمی و هم‌دلی برای هدایت زنجیره تامین ایران خودرو و حل مشکلات آن، اظهار داشت: وضعیت ساپکو و زنجیره تأمین ایران خودرو نباید در اثر نوسان ها و تنش های بیرونی به هم بریزد.

عادل پیرمحمدی نیز که از شهریور 90 در سمت مدیر عاملی ساپکو فعالیت کرده است، در جلسه تودیع خود، دو سال اخیر را دوران بسیار سختی برای ساپکو توصیف کرد و افزود: در این مدت رانا به تولید رسید و  قالب های آن در داخل کشور بدون هزینه ساخته شد.

وی خودکفایی در تولید 206 را از جمله مهمترین رویدادهای زنجیره تأمین ایران خودرو در این دو سال دانست و گفت: 40 درصد قطعات 206 به صورت سی‌کی‌دی از شرکت پژو تأمین می‌شد و در حال حاضر روزانه 250 تا 300 دستگاه از این محصول به صورت داخلی سازی شده تولید می‌شود.

نجاری متولد 1333 دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه بیرمنگام است. وی از سال 1361 به مدت دو سال در شرکت ایران وانت کار کرده و از سال 63 فعالیت خود را در ایران خودرو  آغاز کرده است.

نجاری در این مدت در سمت های مدیر طرح و برنامه، مدیر مرکز برنامه‌ریزی و نظارت پروژه ها، معاون سیستم جامع تولید و قائم مقام مدیرعامل در تولید در ایران خودرو فعالیت کرده است. 

در سوابق کاری نجاری، عضویت غیرموظف در هیأت مدیره شرکت‌های ساپکو، ایساکو، مهرکام پارس، محورسازان ایران خودرو، ایران خودرو خراسان، ایران خودرو فارس و سنیران اتو به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25613
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه