میهن صنعت :

مربی سابق تیم ملی تکواندو: شاید به خاطر من به بقیه پاداش نمی‌دهند!

میهن صنعت : مربی سابق تیم ملی تکواندو که تابه حال پاداش حضور در سه میدان مختلف را به دلایل گوناگون دریافت نکرده گفت:شاید مسولان ورزش کشور پاداش جام جهانی آروبا را به خاطر اینکه من در تیم بودم نمی دهند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علی محمد بسحاق که در بازی های المپیک 2012 لندن،جام جهانی آروبا و المپیک دانشجویان جهان در شنژن چین به عنوان مربی همراه تیم ملی بود در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در همه این مسابقات مهم مدتها همراه تیم ملی بودم و در کنار بقیه خیلی زحمت کشیدم اما متاسفانه بعد از این مسابقات بود که متوجه شدم برای هر کدام از آنها به دلایل مختلف پاداشی به من تعلق نمی گیرد.

 

وی افزود: آخرین مسابقاتی که همراه تیم ملی بودم مسابقات جام جهانی آروبا بود که متاسفانه بعد از گذشت یک سال گفته اند به این موفقیت ملی پوشان پاداشی تعلق نمی گیرد، این اصلا درست نیست. شاید به دلیل حضور من در این تیم بود که به این تیم هم پاداش نمی دهند و امیدوارم این مشکلات حل شود.

 

مربی سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به این که این سیاست مسولان ورزش در قبال تکواندو درست نیست ، تصریح کرد: سیاست آنها سیاست یک بام و دو هوا است. اگر رشته‌هایی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال و کشتی و تکواندو برای مسولان اهمیت دارند چرا در رسیدگی به آنها تبعیض قائل می شوند. برخی رشته‌ها به صرف حضور در جام جهانی تقدیر می‌شوند اما ما که نایب قهرمان شدیم به چشم نمی آییم.

 

وی ادامه داد: همین دوستانی که آن موقع گفتند به این موفقیت تکواندو پاداشی نمی گیرد در بازیهای المپیک پکن 2008 و المپیک دانشجویان در شنژن با مدال های تکواندو خودشان را نشان دادند و سینه جلو دادند حالا چه شده که می گویند جام جهانی تکواندو اهمیت ندارد؟

 

بسحاق با تاکید بر این که از مسولان ورزش کشور چیزی اضافه تر از حق خود و تکواندوکاران نمی خواهد، افزود: به برخی رشته ها مجوز واردات خودرو می دهند اما به ما همان پاداش اندک را هم نمی دهند. ما مجوز واردات خودرو نخواستیم همان پاداش 30 یا 40 میلیونی ما را بدهند خیلی لطف کرده اند. این نوع برخورد عادلانه نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24674
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه