معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌ و شهرسازی:

مرزهای بین المللی ایران باز است

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: تمامی مرزهای بین المللی ایران با کشورهای همسایه باز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون تمامی مرز‌های بین المللی ما باز هستند، گفت: ممنوعیت تردد‌ موقت در برخی از مرز‌ها داریم، اما هم اکنون تمامی مرز‌های بین المللی ما برای تردد ‌های برون شهری در این حوزه باز هستند.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بنابر تصمیم دولت عراق تردد مسافری محدود شد اما مرز‌ها بسته نشد و تردد تجاری انجام شد.

آدم نژاد بیان کرد: از ۲۶ دسامبر طبق اعلام کشور عراق محدودیت تردد مسافر به عراق از مرز‌های پرویزخان در استان کرمانشاه و باشماق در استان کردستان برداشته شد و امکان تردد مسافر بین ایران و عراق وجود دارد.

او ادامه داد: تمامی افرادی را که مستقیم و غیر مستقیم از کشور انگلیس وارد ایران می‌شوند، به هیچ عنوان به داخل کشور راه نمی‌دهیم.

معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه هیچ ماشین، بار و مسافری از کشور انگلیس وارد کشور نمی‌شود، افزود: تمامی شیوه نامه‌های وزارت بهداشت مو به مو در تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و ریلی به صورت کامل رعایت می‌شوند و اجازه ورود هیچ فرد و یا باری به کشور از طریق این مرز‌ها داده نمی‌شود.

آدم نژاد با بیان اینکه در تردد‌های برون شهری استعلام به صورت کامل توسط رانندگان انجام می‌شود، گفت: مسئولان در این بخش به صورت محکم و قاطع با متخلفان و شرکت‌های حمل‌ونقلی برون شهری برخورد می‌کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند به صورت کامل با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون حمل ونقل وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: همچنان مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد به هیچ عنوان بلیت برای آن‌ها صادر نمی‌شود و در این زمینه تمامی شقوق حمل و نقلی از جمله راه آهن، حمل ونقل جاده‌ای و بخش هوایی به این نکات دقت می‌کنند.

او همچنین درباره آخرین پرواز‌های ایران – انگلیس هم گفت: پرواز‌های انگلیس چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم به هیچ عنوان انجام نمی‌شوند و مسافران در فضای مجازی به این موضوعات که اقدام به فروش بلیت می‌کنند توجه نکنند چراکه هیچ بلیتی فروخته نمی‌شود.

معاون حمل ونقل در پایان تاکید کرد: مسافرانی که پیش از این بلیت این مسیر را خریداری کرده‌اند، مبالغ آن‌ها استرداد می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=205974
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه