«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرسدس بنز GLB35 AMG معرفی شد

پیشرانه توربوشارژ مرسدس بنز GLB250 قادر است 221 اسب بخار قدرت تولید کند که به هیچ‌هنوان بد محسوب نمی‌شود اما با توجه به خبر‌های پیش از معرفی این خودرو، انتظار بیشتری از این خودرو می‌رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیشرانه توربوشارژ مرسدس بنز GLB250 قادر است 221 اسب بخار قدرت تولید کند که به هیچ‌هنوان بد محسوب نمی‌شود اما با توجه به خبر‌های پیش از معرفی این خودرو، انتظار بیشتری از این خودرو می‌رفت. حالا نسخه قدرتمند‌تر این مدل یعنی GLB 35 AMG رونمایی شده است که در کنار توان بالاتر از یک کیت بدنه جذاب و قابلیت بی‌راهه نوردی بهتر سود می‌برد.

پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربو این خودرو همانند نمونه 250 است اما، با وجود بالاتر رفتن بوست توئین اسکرول توربو‌ها خروجی آن به 305 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور رسیده است. این کراس‌اوور هفت نفره می‌تواند طی مدت زمان 5.1 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در ادامه نیز بیشینه سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه، همراه با سیستم 4-matic بنز به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. در این مدل AMG به غیر از حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت، مد‌های لغزنده ( طراحی شده برای شرایط کم فشار)، اسپرت، اسپرت پلاس، کامفورت و ایندویژوال را نیز اضافه کرده است. با توجه به این امکانات و دیگر بخش‌ها، متوجه خواهیم شد تنها پیشرانه دستخوش تغییر نشده است. سیستم لغزنده با سیستم 4-matic کاملا هماهنگ است و سیستم additional body cladding باعث می‌شود تا GLB به راحتی در مسیر‌های صعب‌العبور حرکت کند.

سیستم تعلیق این خودرو نیز به صورت کامل دستخوش تغییر شده و بازو‌های کنترلی جدید برای اکسل جلو طراحی و نصب شده است تا تکان‌های عرضی خودرو در مسیر‌های خارج جاده و یا سرعت‌های بالا کمتر شود. سیستم AMG Ride Control Suspension نیز به صورت یک آپشن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که با نصب آن می‌توان سیستم تعلیق را به صورت الکترونیکی کنترل کرد. فرمان حساس به سرعت و کلیپر‌های ترمز چهار پیستونه باعث بالاتر رفتن هندلینگ و استایل رانندگی می‌شود.

در نمای خارجی نشان‌دهنده‌های AMG به تنهایی گویای همه چیز هستند. در کنار لوگو‌های AMG، مرسدس برای اولین بار در مدل‌های 35 از جلوپنجره اختصاصی پنامریکانا استفاده کرده است. رینگ‌های 19 اینچی این خودرو به رنگ خاکستری تانتالوم به همراه کلیپر‌های نقره‌ای ترکیب جالبی را با یکدیگر ایجاد کردند. خریداران می‌توانند رینگ‌های 20 و 21 اینچی نیز سفارش دهنده که در هر کدام از آنها دارای دو رنگ است. در داخل خودرو آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس موسوم به MBUX، صفحه نمایش لمسی مرکزی، دکمه‌های لمسی بر روی فرمان نصب شده است.

صندلی‌ها، داشبورد و پنل‌های روی درب‌ها از چرم مخصوص مدل‌های AMG با دوخت دوبل استفاده می‌کند تا از کابین 250 متمایز شود. مرسدس اعلام کرده است که احتمالا این خودرو اواخر سال 2020 به فروش برسد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=184288
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه