مرسدس 300SLC ساخته جدید GWA

میهن صنعت : گالوینگ آمریکا برای مشتریان رودستر SLS، محصولی فراتر از کلاسیک به سبک‌های قدیمی طراحی کرده است، مرسدس بنز با طراحی و ساخت مدل SLS AMG به وضوح علاقه‌اش را به مدل‌های قدیمی نشان داده بود اما شاید به اندازه کافی حس کلاسیک را القا نمی‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، بنابراین برای ساخت نمونه‌ای کامل و جامع با رنگ و بوی قدیمی به مشارکت با تیم گالوینگ آمریکا پرداخته است. GWA در واقع خالق مجدد مرسدس بنزهای کلاسیک است و در این امر دارای شهرت کافی است و از ساخته‌های آن می‌توان به C111 1970 و 300SL Panamericana اشاره داشت.

این پروژه با الهام از یکی از کمیاب‌ترین کلاسیک‌های مرسدس بنز تحت عنوان 55 300 SC که تنها 92 دستگاه از آن ساخته شد، کلید خورده و برای زنده کردن مجدد آن انجام شده است.

برای تحقق چنین هدفی، GWA برای جایگزینی بدنه SLS گالوینگ اقدام به طراحی بدنه‌ای از جنس آلومینیوم کرده که در کنار سیستم تعلیق قابل تنظیم، سیستم اگزوز سفارشی و اسپویلرهایی با قابلیت تغییر ارتفاع از مهمترین عوامل تغییر این محصول جدید نسبت به مدل پایه است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/images_b9385244.jpg

همان‌طور که از تصاویر پیداست GWA 300SLC دارای یک جلوپنجره بسیار بزرگ و گلگیرهایی متورم با حالتی شناور که دربرگیرنده چراغ‌های جلو از نوع LED هستند، همچنین سقف جمع شونده به اضافه یک سقف فلزی یدک و رینگ‌های 21 و 22 اینچی با طرح کلاسیک از جمله مواردی هستند که تکمیل کننده این کلاسیک قرن بیست و یکم هستند و نام این مجموعه 300 SLC است و ظاهرا قرار است که به خط تولید برود و در صورت عدم تفاوت نسخه نهایی با تصاویر منتشر شده قطعاً مشتریان زیادی خواهد داشت.

منبع:پرشین خودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12488
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه