«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرسدس AMG A45 S و AMG CLA45 S معرفی شدند

پس از نزدیک به یکسال تیزر تبلیغاتی AMG A45 جدید بالاخره به همراه CLA 45 جدید در فستیوال جدید گودوود رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از نزدیک به یکسال تیزر تبلیغاتی AMG A45 جدید بالاخره به همراه CLA 45 جدید در فستیوال جدید گودوود رونمایی شد. اما این دو مدل نسبت به مدل‌های پیشین با تریم S جذابیت و قدرت بیشتری پیدا کردند. در اولین نگاه جلو پنجره با خط‌های عمودی، ورودی‌های هوا و اگزوز‌های 4 گانه عقب این مدل به سرعت از مدل‌های 35 قابل تفکیک خواهد بود.

مرسدس در مدل هاچبک یک اسپویلر در امتداد سقف و در مدل سدان نیز یک اسپویلر بر روی صندوف عقب نصب کرده است تا این دو مدل داونفورس بیشتر و چهره خشن‌تری داشته باشند. نسخه پایه A45 و CLA45 از رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی بهره می‌برد اما تریم S دارای رینگ‌های 19 اینچی سیاه رنگ است که چهره آن را تهاجمی‌تر می‌کند. برای مدل‌های S مرسدس از کلیپر‌های بزرگ به رنگ قرمز و نوشته‌های مشکی AMG استفاده کرده است تا با رنگ مشکی رینگ‌ها تصاد داشته باشد.

پیشرانه این دو مدل در نسخه استاندارد از نوع 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربو شارژر با کد M139 است که توان تولید 382 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور را داراست. در تریم S، قدرت پیشرانه M139 به 416 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 500 نیوتن متر خواهد رسید. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه اتوماتیک با کمک 4Matic+ به هر چهارچرخ منتقل میکند.

تریم پایه A45 در مدت زمان 4 ثانیه می‌تواند از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت این خودرو که به صورت الکترونیکی محدود شده است 250 کیلومتر بر ساعت است. یک پکیج سفارشی با نام AMG Drivers نیز برای این مدل  وجود دارد که بیشینه سرعت آن را به 270 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. A45S نیز در مدت زمان 3.9 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و بیشینه سرعت آن نیز بیشتر از نمونه عادی خواهد بود.

هر دو مدل CLA45 استاندارد و S با وزنی بیشتر یک دهم ثانیه کندتر از مدلهای A45 خواهند بود. با این تفاسیر CLA45 تنها 4.1 ثانیه و CLA45 S 4 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارند. بیشینه سرعت CLA45 هنوز اعلام نشده است. مود دریفت در این مدل‌ها به صورت استاندارد بر روی تریم S نصب شده و خریداران تریم استاندارد نیز می‌توانند آن را به صورت سفارشی بر روی خودرو خود نصب کنند. برای استفاده از این مود باید از پکیج AMG DRIVER را انتخاب کنید، ESP را خاموش و گیربکس را در حالت دستی قرار دهید.

هنوز در خصوص اینکه این خودروها در بازار آمریکا به فروش می‌رسند یا خیر صحبتی نشده است. ظاهرا قرار بر این خواهد بود که تنها CLA45 ساده در این بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180057
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه