«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرسدس GLA در آستانه رونمایی

کمتر از 48 ساعت به رونمایی رسمی از نسل دوم مرسدس GLA باقی مانده و این خودروساز آلمانی برای استقبال از این مراسم یک تیزر جدید منتشر کرده است. براساس تیزر منتشر شده، به نظر می رسد که طراحی خارجی آن از جدیدترین کراس اوورهای مرسدس الهام گرفته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمتر از 48 ساعت به رونمایی رسمی از نسل دوم  مرسدس GLA باقی مانده و این خودروساز آلمانی برای استقبال از این مراسم یک تیزر جدید منتشر کرده است. براساس تیزر منتشر شده، به نظر می رسد که طراحی خارجی آن از جدیدترین کراس اوورهای مرسدس الهام گرفته باشد.

رینگ های بزرگ و تایرهای اف رود آن قابل توجه به نظر می رسد و برای جاده ایده آل است. این خودروساز آلمانی برخی از مشخصات فنی ابتدایی این محصول خود را به اشتراک گذاشته است که از جمله می توان به بلند تر شدن آن به میزان 10 سانتی متر از سایر محصول عرضه شده اشاره کرد.

طول این خودرو در مقایسه با نسخه پیشین 15 میلی متر کوتاه تر شده اما این تغییرات تاثیری برکابین و فضای پا نخواهد داشت. شرکت مرسدس مدعی شده که به لطف افزایش فاصله محوری، کابین این خودرو جادارتر و راحت تر شده است.

در تیزر قبلی به  تاشو بودن صندلی های عقب و روش های زیادی برای پیکر بندی آن   ها اشاره شده بود. طراحی کابین این خودرو با الهام از هاچ بک/سدان کلاس A و کراس اوور جدید GLB طراحی شده و از تفاوت های آن ها می توان از 5 سرنشینه بودن مرسدس GLA نام برد.

شرکت مرسدس از این محصول خود به صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد و علاقه مندان برای بررسی و لمس این خودرو باید تا نمایشگاه خودرو ژنو 2020 منتشر بمانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189205
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه