«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مرسدس GLC زیر تیغ جراحی

مرسدس در سال جدید بیشتر خودرو‌های خود را فیس لیفت کرده و حالا نسخه قدرتمند GLC، یعنی GLC63 را نیز زیر تیغ جراحی برده و آن را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این خودرو در دو نسخه کوپه و معمولی عرضه می‌شود و تغییر چراغ‌ها  و جلوپنجره، رینگ‌های 21 اینچی و اگزوز‌های بزرگتر در این مدل از مهمترین تغیرات به حساب می‌آید.داخل کابین نیز غربیلک فرمان، صفحه نمایش لمسی و پشت آمپر‌های دیجیتال، تو دوزی صندلی‌ها از تغییرات این نمونه هستند. در بخش پیشرانه، نمونه‌های استاندارد از یک پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو استفاده می‌کنند که توان تولید 469 اسب بخار قدرت و 649 نیوتن متر گشتاور را دارند.

 

نمونه قویتر که با پیشوند S تولید می‌شود با همان پیشرانه 503 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که مانند دیگر نمونه‌ها این قدرت توسط یک گیربکس 9 سرعته به چهارچرخ منتقل می‌شود .نمونه GLC63 S توانسته پیست نوربرگ‌رینگ را در مدت زمان 7 دقیقه و 49 ثانیه و 369 صدم ثانیه طی کند. نمونه استاندارد طی مدت زمان 3.8 ثانیه و نمونه قویتر در 3.6 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسند و همینطور بیشینه سرعت این دو نسخه به ترتیب 250 و 280 کیلومتر بر ساعت است.از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به نسخه به روز رسانی شده MBUX، وجود قفل دیفرانسیل به صورت استاندارد و اضافه شدن سیستم رانندگی Slippery اشاره کرد.این خودرو اواخر سال جاری به بازار آمریکا وارد خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175202
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه