«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مرسدس GLE 2018 شکار عکاسان شد

نسل جدید شاسی بلند مرسدس GLE بارها شکار دوربین عکاسان صنعتی شده است و این بار شاهد تصاویر واضح تری از آن هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  نسل جدید شاسی بلند مرسدس GLE بارها شکار دوربین عکاسان صنعتی شده است و این بار شاهد تصاویر واضح تری از آن هستیم.

این محصول آلمانی برای رقابت با ب ام و X5 تمام تلاش خود را به کارگرفته و پیش بینی می شود، در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به معرض نمایش گذاشته شود.

نمای خودرو با الهام از نسل جدید خودروهای کلاس A و CLS طراحی شده و از ویژگی های آن می توان به چراغ های جلو  تهاجمی تر و تغییر در جلو پنچره ای اشاره کرد.

در نمای عقب خودرو نیز تغییرات جزیی مانند باریک تر شدن چراغ ها دیده می شود اما با وجود تغییرات و ویژگی های جدید، انتظار می رفت که این خودروساز آلمانی با عملکرد بهتر ظاهر شود.

نسل جدید این شاسی بلند تنها از نوع خودروهای محور جلو محرک بوده و با  20 درصد مصرف کمتر به بازار عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی زیادی در خصوص کابین و تکنولوژی های آن در دسترس نیست و تاکنون مرسدس خبر استفاده از سیستم اینفوتیمنت MBUX را تایید نکرده است.

مرسدس GLE اهمیت بسیاری برای شرکت مرسدس دارد و در میان شاسی بلندهای این شرکت نقش اصلی را ایفا می کند.

مرسدس قصد دارد تا با ادامه روند عرضه مرسدس بنز GLE کوپه با ب ام و X6 رقابت کند و بازار کلاس خودروهای کراس اوور کوپه را به دست بگبرد.

بنا به اخبار منتشر شده، مرسدس بنز GLE 2018 با پلت فرم جدید و مجموعه ای از پیشرانه های تازه نفس مانند پیشرانه 2 لیتری دیزلی و پیشرانه بنزینی 6 سیلندر خطی به دنبال عرضه اندام است.

لازم به ذکر است که پلتفرم جدید با قابلیت پشتیبانی از فناوری پلاگین هیبریدی و نیز فناورهای کمک راننده از نکات قابل توجه نسل جدید این خودرو است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=154384
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه