میهن صنعت :

مرسدس SLK مسابقه‌ای محصول جدید کارلسون

میهن صنعت : کارلسون SLK 340 JUDD نام پروژه جدید این کارخانه تیونینگ است که بر پایه مرسدس بنز SLK توسعه یافته و به تولید یک خودرو مسابقه‌ای منحصربه‌فرد انجامیده است.

به گزارش «میهن صنعت»، وزن محدود شده این خودرو اسپرت تنها 780 کیلوگرم است که به لطف استفاده از کیت بدنه فوق سبک ساخته شده از فیبر کربن به دست آمده است.

یکی دیگر از عوامل کاهش وزن، استفاده از سیستم ترمز ساخته شده از اجزای بسیار سبک است. با هدف ایجاد نیروی چسبندگی عالی در کنار ظاهری زیبا، قطعات آیرودینامیک این خودرو در سطح گسترده‌ای آزمایش شده‌اند حتی در تونل باد! پیشرانه کارلسون SLK 340 با حجم 3.4 لیتر یارای تولید نیروی عظیم 610 اسب بخار را دارد و قادر به تولید گشتاوری برابر با 430 نیوتن بر متر است اما جالب است بدانید وزن چنین پیشرانه قدرتمندی از 210 کیوگرم فراتر نمی‌رود.

جعبه دنده نیز ساخت Hewland بوده و مجهز به پدال‌های تعویض کننده دنده در پشت فرمان است است.

سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در سه حالت مختلف ساخت KW بوده و تضمین کننده پایداری خودرو در جاده است و برای اطمینان بیشتر از رینگ‌های BBS 10J x 18” در جلو و 13J x 18” برای عقب در این خودرو مسابقه‌ای استفاده شده است.

ایمنی و حفاظت بیشتر توسط صندلی‌های مسابقه‌ای جدید توسعه یافته Fibreworks گارانتی شده‌اند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که یک رول کیج جدید با ساختاری پیچیده در این خودرو نصب شده است تا بتواند از پس قوانین ایمنی بین المللی به راحتی بربیاید."پرشین خودرو"

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10258
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه