"اختصاصی میهن صنعت"

مرسدس SLS رسماً به پایان عمرش رسید /تصاویر

میهن صنعت : مرسدس اعلام نموده است که هفته ی آینده در "ال ای" و نمایشگاه توکیو آخرین نسل از اس ال اس (SLS) را رونمایی خواهد نمود و این پایانی خواهد بود برای ابرخودرو های هیولای V8 این شرکت.

 

ما گفته بودیم که خودتان را آماده کنید و اکنون زمان آن فرا رسیده است: مرسدس اس ال اس به پایان خود رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مرسدس اعلام نموده است که هفته ی آینده در "ال ای" و نمایشگاه توکیو آخرین نسل از اس ال اس (SLS) را رونمایی خواهد نمود و این پایانی خواهد بود برای ابرخودرو های هیولای  V8 این شرکت.

مرسدس این مدل آخر خود را " آخرین و مخصوصاً جذابترین نوع از ابر خودروهای اسپرت مرسدس" توصیف می کند؛ و به نظر نسخه ای شیک از اس ال اس می باشد و نه تنها یک خودروی مشکی ویژه ی فرار.

 

بی شباهت به موتورهای  622 اسب بخار SLS Black، همان موتور 6/3 لیتری V8، با 583 اسب بخار خالص قدرت را به عنوان فلب تپنده در سینه دارد که استاندارد این خودروها می باشد.

اما درست همانند Black، یک باله ی عقب ثابت و بزرگ و درب کاپوت مشکی رنگ دارد که از جنس کربن است.


 

این را می دانیم که تنها 350 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. اما فرای این قضیه، مرسدس از گفتن دیگر جزئیات سر باز زد. با این وجود انتظار یک طراحی داخلی زیباتر از استاندارد این خودروها انتظار می رود. امیدواریم این مدل قابلیت شلیک موشک هم داشته باشد.


قرار است در سال آینده اتومبیل های اسپورت کوچکتری با نامی شبیه C190 جایگزین این ابر خودروهای مرسدس شوند. انتظار می رود برای این خودروی دو نفره یک موتور جدیدتر 4/4 لیتری توربوی V8 با قدرت 500 اسب بخار درنظر گرفته شود.

مترجم: سام بهادر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30616
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه