مدیرامور سرمایه انسانی پست‌بانک‌ایران:

مسئولیت در نظام اداری یک مسئله چرخشی است

مهندس عسگری‌زاده مدیرامور سرمایه‌انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران در مراسم تکریم وحید اصفهانی و معارفه آناهیتا خلج امیرحسینی رئیس جدید اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه گفت: مسئولیت در نظام اداری کشور یک مسئله چرخشی است که باید با انتخاب نیروهای ارزشی به نحواحسن در این راه گام برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عسگری‌زاده در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص "آنچه در توان‌مان هست در مسئولیت واگذار شده می‌گذارم" افزود: حوزه سرمایه انسانی، حوزه بسیار مهمی است که مشتریان آن همکاران بانک هستند و باید با ظرافت و آگاهی بسیار در این حوزه فعالیت کنیم.
وی افزود: زیرساخت منابع انسانی و تشکیلات آن باید موجب پرورش بهترین نیروها باشد و موجب افتخار است که یک نیروی ارزشی به این مجموعه اضافه شد.
عسگری‌زاده تأکید کرد: اصفهانی مدیری متعهد به کار و آگاه در حوزه سرمایه انسانی است و از تلاش‌های وی تشکر می‌کنم. امیرحسینی نیز مدیری جدی، پرکار، علمی و بسیار باتجربه است که سوابق و تجربیات وی در برخی سازمان‌ها بیانگر این مهم است.
محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های اصفهانی گفت: امیرحسینی دارای توانمندی‌های علمی و مدیریتی است و فردی بسیار کاردان، هوشمند، جدی در کار و پیش برنده امور است و با دانش و تجارب خوب می‌تواند چالش ها و مسائل واحدها را مرتفع سازد.
وی تصریح کرد: انتصاب‌ها و جابجائی‌های کارکنان موجب می‌شود که افراد در مسئولیت‌های جدید بیشتر بدرخشند و امور به نحواحسن انجام شود.
سیداصغر جلیلی‌نیا مدیر امور مالی در این مراسم با اشاره به لزوم تغییر برای پیشرفت سازمان گفت: امیدواریم بانک از مدیران تودیع شده و تجارب آنها به نحواحسن استفاده نمود و نیروی انسانی خود را به خوبی تکریم کند.
بهروز جعفرخانی رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی از حوزه مدیریت از اصفهانی و زحمات وی تقدیر می‌کنیم و باید از تجربیات مدیران تودیع شده بهره‌مند شویم. 
وی ضمن آرزوی توفیق برای امیرحسینی افزود: وی مدیری منضبط و از لحاظ کاری بسیار پیگیر و پرتلاش است و امیدواریم برنامه مکانیزه کردن نیروی انسانی را تکمیل کرده و شاهد تغییر و رشد بیش از پیش این مجموعه باشیم.
داود قزلباش مدیرعامل صندوق رفاه و آتیه کارکنان بانک در این مراسم ضمن تقدیر از اصفهانی و تبریک به امیرحسینی به استفاده از تجارب کارکنان و چرخش شغلی تأکید کرد و بابک روشنی معاون اداره کل سرمایه‌انسانی و رفاه و نورالله طالش‌پور رئیس اداره کل پشتیبانی و املاک نیز برای آنان آرزوی توفیق کردند.
همچنین اصفهانی درپایان ضمن تقدیر از حمایت‌های مهندس عسگری‌زاده، گزاشی از عملکرد خود ارائه و امیرحسینی نیز از حسن توجه مدیرعامل بانک و سایر مدیران تقدیر و تلاش‌های اصفهانی را ستود.
گفتنی است: درپایان از اصفهانی تقدیر و حکم انتصاب امیرحسینی به وی اعطاء شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187278
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه