میهن صنعت :

مسابقه كتابخواني “مهرتامهر” با معرفي نفرات برتر پايان يافت

مسابقه بزرگ كتابخواني "مهرتامهر" ويژه كاركنان و خانواده هاي كاركنان شركت گاز خراسان رضوي با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد ايماني فر در حاشيه برگزاري آيين اختتاميه مسابقه كتابخواني "مهرتامهر" با اشاره به شركت بيش از 100 نفر در هفت دوره اين مسابقات اظهار كرد: بخش اعظمي از شركت كنندگان مسابقه كتابخواني مهرتامهر را خانواده هاي كاركنان گاز در خراسان رضوي تشكيل دادند.

ايماني فر افزود: اين مسابقه با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني و با آثاري از نويسندگان بنام كشوري همچون سيد علي موسوي گرمارودي و سيد جعفر شهيدي انجام شده است.

رييس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي تصريح كرد: مشارکت گسترده كاركنان و خانواده هاي كاركنان در اين دوره از مسابقات نشان داد که اگر کتابی به خوبی معرفی و در دسترس همگان  قرار گیرد با اقبال عمومی نيز همراه مي شود.

به گفته ايماني فر، مسابقه كتابخواني "مهرتامهر" علاوه بر هدف گذاري بر گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با مسائل ديني-اسلامي، نيم نگاهي نيز به شناسایی و معرفی پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی در حوزه كتاب داشته است.

گفتني است؛ بنا بر اعلام نتايج داوران برگزاري مسابقه بزرگ كتابخواني"مهرتامهر"و بر طبق ارزيابي هاي انجام شده در هفت دوره اين مسابقات، خانمها مشيريان حسيني، مهران فر، حجار حسيني و همتيان در بخش بانوان و آقايان براتي، مهاجر خراساني و حسيني به ترتيب حايز كسب برترين امتيازات لازم شدند و هدايايي به رسم يادبود دريافت كردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=90742
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه