سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با «میهن صنعت»:

مشخص نبودن علت آتش سوزی در بازار تهران/ تلفات جانی گزارش نشده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران در خصوص علت آتش سوزی عصر امروز در بازار تهران بیان کرد : هنوز علت دقیق حریق مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار میهن صنعت در رابطه با آتش سوزی در رستوران مسلم بیان کرد: انباری مخصوص برای نگهداری ظروف یکبار مصرف در پشت بام ساختمان رستوران مسلم واقع در خیابان 15خرداد دچار حریق شده بود که ماموران ما در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: خوشبختانه آتش به سالن غذا خوری سرایت نکرده و فقط مقداری دود وارد سالن غذاخوری شد که به همین سبب مشتریانی که در حال غذا خوردن بودند برای احتیاط بیشتر به خارج از سالن هدایت شدند.

وی اشاره کرد: با زحمات بی بدیل ماموران آتش نشانی، آتش به سرعت خاموش شده و از گسترش حریق به مابقی ساختمان جلوگیری شده است.

ملکی در پاسخ به خبرنگار میهن صنعت در خصوص علت حادثه گفت : کارشناسان به محل حادثه اعزام شده اند اما هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست. احتمال می رود علت حادثه اتصال برق یا بی احتیاطی کارگران باشد.

وی در پایان افزود: این آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی نداشت و شلوغی محل آتش سوزی صرفا به دلیل قرار گیری آن در بازار تهران بوده است.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151766
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه