میهن صنعت:

معاون وزیر صنعت: افزایش تولید و عرضه قیمت “خودرو” را متعادل می‌کند

میهن صنعت: صالحي نيا گفت: دولت قصد دارد با دو برابر کردن توليد، تعادل درقيمت خودرو ايجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صالحي نيا معاون امور صنعتي وزارت صنعت، معدن و تجارت ادر حاشيه بازديد از کارخانه هاي صنعتي فعال شهرستان تويسرکان گفت: قيمت گذاري خودروها با توجه به قيمت انرژي، منابع اوليه و دستمزدها تابع شرايط خاصي است که به طور قطع با افزايش توليد و عرضه، قيمت خودرو نيز متعادل مي شود.  
 
وی افزود: در دو ماه ابتدايي امسال توليد داخلي در بخش خودرو در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تقريباً از افزايش 70 درصدي برخوردار بوده است.
  
وي گفت:به دنبال اين هستيم ميزان توليد خودرو در صدمين روز از سال جاري به ميزان توليد خودرو در شش ماهه سال گذشته برسد.

معاون وزير صنايع افزود: قانون، بخشي از منابع حاصل از هدفمندي يارانه ها را به بهبود فضاي عمومي بخش توليد، تامين سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي و بازسازي و نوسازي کارخانه ها اختصاص داده است.  
 
صالحي نيا گفت: در همين راستا، اجراي دقيق قانون هدفمندي يارانه ها به خودي خود موجب تخصيص اعتبارات بيشتر و رونق بيش از پيش بخش توليدات صنعتي خواهد شد.  

به نقل از باشگاه خبرنگاران معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: اکنون فضاي خوبي به وجود آمده است که با اختصاص اعتبارات مورد نياز به بخش توليد از محل اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، مقوله حمايت از توليدات صنعتي با توان بيشتري دنبال شود.  

صالحي نيا خاطرنشان کرد:بايد به نسبت پيشرفت هاي عمومي در ديگر حوزه هاي اقتصادي به بهبود وضع توليد، ارزش افزوده و صادرات داخلي بينديشيم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50137
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه