در چارچوب عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی انجام شد :

معاینه رایگان بیماران روستایی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

در ادامه سومین مرحله از اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ، تعداد 65 نفر از روستاییان مسجدسلیمان مورد معاینه رایگان قرار گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این طرح که صبح امروز و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان انجام شد تعداد 65 نفر از اهالی روستای تمبی چم فراغ  بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص قلب و داخلی مورد معاینه و قرار گرفتند . 

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این اقدام که در چارچوب عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت صورت گرفت تعداد 65 نفر از روستاییان  بصورت رایگان در کلینیک تخصصی بهداشت و درمان توسط پزشکان متخصص ویزیت و مورد معاینه قرار گرفتند . 
همچنین یک کودک خردسال نیز در معاینه توسط پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری نیازمند عمل تشخیص داده و به بیمارستان ارجاع گردید . در همین زمینه و در چارچوب علاقمندی های صنعت نفت به ارایه خدمات عام المنفعه مقرر گردید عمل جراحی این کودک بصورت رایگان در بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان صورت گیرد . 

لازم به توضیح است در دو مرحله ی پیشین این اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت که با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت گرفت روستاییان بخش عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان و بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص و کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت ویزیت و داروهای مورد نیاز را به رایگان دریافت نمودند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=113424
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه