میهن صنعت :

معاینه فنی خودرو دو ساله شد

میهن صنعت : رئیس کمیته امورعمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ،گفت: طرح اصلاح ماده 9 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توسط شورای عالی استانها ارایه شده بود که در کمیته امورعمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قاسم عزیزی با اشاره به جلسه امروز کمیته امورعمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،‌گفت: در جلسه امروز کمیسیون علاوه بر تصویب کاهش زمان معاینه فنی از 5 به 2 سال، دو تبصره به این ماده الحاق شد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس تبصره 3 الحاقی به این ماده وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی موظفند با استفاده از توان و سرمایه بخش غیردولتی نسبت به تاسیس و راه اندازی و ساماندهی مراکز معاینه فنی به تعداد مورد نیاز حسب مورد نیاز در حوزه‌های درون و برون شهری اقدام و بر این مراکز نظارت کنند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خانه ملت گفت: بر اساس تبصره 4 الحاقی به این ماده دوره های انجام معاینه فنی پس از انقضای مدت دو سال از تاریخ شماره گذاری آن ، وسایط نقلیه دولتی و عمومی هر شش ماه یکبار و برای سایر وسایط نقلیه سالی یکبار تعیین می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31497
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه