«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

معماری مدولار، تحول عظیم محصولات ب ام و

شرکت خوش نام ب ام و به دنبال ارائه ی 25 خودروی الکتریکی تا سال 2025 است که طی مصاحبه ی استفان جوراسچک، مدیر بخش توسعه ی پیشرانه های الکتریکی ب ام و با Roadshow در نمایشگاه نیویورک، 12 نسخه از آن ها کاملا الکتریکی خواهند بود و این امر به لطف طراحی مدولار که در سال 2021 معرفی خواهد شد، امکان پذیر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خوش نام ب ام و به دنبال ارائه ی 25 خودروی الکتریکی تا سال 2025 است که طی مصاحبه ی استفان جوراسچک، مدیر بخش توسعه ی پیشرانه های الکتریکی ب ام و با Roadshow در نمایشگاه نیویورک، 12 نسخه از آن ها کاملا الکتریکی خواهند بود و این امر به لطف طراحی مدولار که در سال 2021 معرفی خواهد شد، امکان پذیر شده است.

وی عنوان کرد: " قراردادن باتری در خودروهای رایج کمی پیچیده است و ما در حال توسعه کیت های مدولار و نیز معماری و طراحی خودروها هستیم."

به عبارت دیگر علاوه بر معماری خودرو مدولار، پیشرانه های الکتریکی نیز مقیاس پذیر هستند و این معماری قابلیت استفاده از هر نوع پیشرانه ای را فراهم می کند.

جوراسچک افزود، "با توجه به این که معماری مدولار از قابلیت پشتیبانی از تمامی مدل های بدنه برخوردار است، موفقیتی بزرگ برای ب ام و در راه است."

شایان ذکر است، پلت فرم مدولار ب ام و از پیشرانه های بنزینی، هیبریدی و یا تمام الکتریکی پشتیبانی می کند.

به علاوه برند آلمانی ب ام و از عرضه ی نسخه ی الکتریکی    iX3براساس شاسی بلند x3 خبر داده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150198
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه