میهن صنعت:

مغايرت ها ميان کارمندان بزودي برطرف مي شود/مشکلات مربوط به سبدکالا روزهاي آينده رفع خواهد شد

میهن صنعت: مدير اجرايي طرح توزيع سبد کالا اعلام کرد : مغايرت هايي که ميان برخي کارمندان به لحاظ دريافت سبد کالا مشاهده مي شود ، به زودي برطرف مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  بهمن حاجعلي در گفتگویی با اشاره به اينکه در يک روز 200 هزار نفر سبد کالاي خود را دريافت کردند ، گفت: دليل اينکه مشاهده مي شود از دو کارمند با شرايط يکسان ، يک نفر مشمول دريافت سبد کالا شده و دومي نشده ، اين است که اطلاعات افراد زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي ، هنوز وارد سامانه نشده است که به زودي وارد مي شود.

وي ادامه داد در حال حاضر آنهايي که تحت پوشش بيمه خدمات درماني هستند براي دريافت سبد کالا پاسخ مثبت دريافت مي کنند.

مدير اجرايي طرح توزيع سبد کالا در مورد مهمترين مشکلات نخستين روز تويع سبد کالا گفت: امروز تنها مشکل دستگاههاي کارت خوان بود که در برخي مناطق ايراداتی داشت اما هيچ گزارشي از کم و کسري اقلام سبد گزارش نشده است.

حاجعلي به مردم توصيه کرد پيش از مراجعه به مراکز عرضه از طريق ارسال کدملي خود به شماره هاي 5000499 يا 700799 از اينکه سبد کالا به آنها تعلق مي گيرد يا نه اطمينان حاصل کنند.

وي افزود: به آن دسته از هموطنان که مشمول دريافت سبد کالا مي شوند هم توصيه مي کنيم با توجه به اينکه همه اقلام سبد کالا ‌تامين شده و در مراکز عرضه بوده و هم زمان کافي براي توزيع در نظر گرفته شده است ، بدون عجله و با آرامش در روزهاي آينده براي دريافت سبد کالاي خود برنامه ريزي کنند.

مدير اجرايي طرح توزيع سبد کالا ادامه داد با توجه به اينکه به صورت الکترونيکي تمام مراحل توزيع رصد مي شود ، تا زماني که آخرين نفر سبد کالايي را دريافت کند عرضه کالا ادامه خواهد يافت.

حاجعلي با اشاره به اينکه 80 درصد جامعه هدف در طرح توزيع سبد کالا جزء اقشار ضعيف و تحت حمايت کميته امام (ره) و بهزيستي هستند ، گفت: ملاک عمل ما در تعيين گروه هدف سطح درآمدي نبوده ، چون مشخص است حقوق يک کارمند بيشتر از يک فرد زيرپوشش کميته امام است.

وي گفت: در صورت هر گونه شکايت مي توان با شماره 124 تماس گرفت تا رسيدگي شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران مدير اجرايي طرح توزيع سبد کالا گفت : ممکن است در روزهاي اول به خاطر اينکه براي اولين بار است که بجاي کوپن از سيستم الکترونيکي استفاده مي شود ، مشکلاتي بروز کند که به طور حتم از روزهاي آينده برطرف خواهد شد.

حاجعلي يک بار ديگر هرگونه ارتباط ميان سبد کالا و يارانه نقدي را رد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40846
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه