میهن صنعت :

ممانعت از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده های برفی

میهن صنعت : رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه از عبور و مرور خودروهایی فاقد زنجیر چرخ در جاده های برفی ممانعت می شود، گفت: محدودیت های ترافیکی در برخی از شهرهای زیارتی همانند مشهد و قم اعمال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از میزان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راه کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی میزان با اشاره به این که از ساعاتی پیش خروج خودرو از شهرهای بزرگ و نیز شهرهای زیارتی افزایش داشته است، گفت: در برخی از ارتفاعات کشور همانند کندوان و هراز بارش به صورت برف است. بنابراین هموطنان توجه داشته باشند در صورتی که قصد سفر دارند، با سرعت کم حرکت و نکات ایمنی را در طول سفر رعایت کنند.

رئیس پلیس راه کشور با تاکید بر این که در نقاطی که با بارش برف مواجه هستیم پلیس راه کشور از حرکت خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند، ممانعت به عمل می آورد، گفت: داشتن زنجیر چرخ در طول جاده های برفی الزامی است.

وی گفت: پلیس راه کشور در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در آماده باش کامل به سر می برند. همچنین محدودیت های ترافیکی در برخی از شهرهای زیارتی همانند مشهد و قم نیز اعمال شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=61005
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه