میهن صنعت:

منظم‌ترین و وقت‌شناس‌ترین خطوط هوایی دنیا را بشناسید!

میهن صنعت: طبق نتایج به‌دست‌آمده خطوط هوایی ایربالتیک منظم‌ترین و وقت‌شناس‌ترین خط هوایی دنیا در سال 2014 بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  موسسه OAG در انگلیس که یک موسسه تحقیقاتی در حوزه صنایع هوایی و ناوبری هوایی است، اخیراً آماری را در مورد وقت‌شناس بودن و منظم بودن خطوط هوایی مختلف در سرتاسر دنیا منتشر کرده است.

 

طبق نتایج به‌دست‌آمده خطوط هوایی ایربالتیک منظم‌ترین و وقت‌شناس‌ترین خط هوایی دنیا در سال 2014 بوده است. آمارها نشان می‌دهد که از 42000 پرواز انجام‌شده توسط خطوط هوایی ایربالتیک، که خطوط هوایی رسمی کشور لاتویا نیز محسوب می‌شود تقریباً 95 درصد آن‌ها با تأخیر کمتر از 15 دقیقه نسبت به زمان تعیین‌شده به مقصد خود رسیده‌اند.

بعد از خطوط هوایی ایربالتیک، خطوط هوایی هاوایی و خطوط هوایی اتریش نیز درزمینهٔ نظم و وقت شناسی جزء بهترین‌ها در دنیا بوده‌اند به طوری که Hawaiian Airlines و Austrian airlines هر کدام به ترتیب با 93 و 90 درصد پروازهای انجام شده طبق زمان بندی در لیست رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

یکی از مشکلاتی که خطوط هوایی آمریکایی با آن رو به رو هستندو بارها اعتراض مسافرین این خطوط را به همراه داشته، تاخیرهای متعدد در پروازهای انجام شده است.

 

 

 

همین امر باعث شده تا تنها یکی از خطوط هوایی آمریکایی در 10 خط هوایی برتر از نظر نظم و وقت شناسی قرار بگیرند. به طوری که دیگر خطوط هوایی آمریکایی در رتبه‌های 20 به بعد قرار دارند.

در میان 10 خط هوایی برتر 3 تای آن‌ها نیز آسیایی هستند. سعودی ایرلاین متعلق به کشور عربستان سعودی با 89.4 درصد پروازهای سروقت رتبه هفتم را داشته و خطوط هوایی ژاپن ایرلاین و تای ایر آسیا (متعلق به تایلند) در رتبه‌های نهم و دهم لیست قرار گرفته‌اند.

در نمودار زیر آمار کامل را به همراه درصد پروازهایی که به موقع انجام شده‌اند ملاحظه می‌کنید.

 

 

 

 

 

 


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67635
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه