بدليل نقص فني سايت رفاهي

مهلت مراجعه به سايت رفاهي 48 ساعت تمديد شد

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از تمدید مهلت مراجعه به سایت refahi.ir تا ساعت 24 روز پنج شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: افرادی که پیامک سازمان را دریافت نکردند، مطمئن باشند که مبلغ 28 هزار تومان در حساب آنها است.

به گزارش « ميهن صنعت » به نقل از مهرمدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از تمدید مهلت مراجعه به سایت refahi.ir تا ساعت 24 روز پنج شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: افرادی که پیامک سازمان را دریافت نکردند، مطمئن باشند که مبلغ 28 هزار تومان در حساب آنها است.

بهروز مرادی اعلام کرد: فقط افردی که پیامک سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی از طریق مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها را دریافت کرده اند، به سایت رفاهی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به شائبه های ایجاد شده مبنی بر مراجعه مردم و سرپرستان خانواری که پیامک برای آنها ارسال نشده به سایت مراجعه و انصراف یا عدم انصراف خود را اعلام کنند، خاطرنشان کرد: تنها افرادی که پیامک سازمان برای آنها ارسال شده است، به سایت مراجعه نمایند.

مهلت 48 ساعت تمدید شد

وی خاطرنشان کرد: ضرورتی برای سایر افراد وجود ندارد و نیازی به مراجعه آنها به سایت سازمان برای اعلام انصراف یا عدم انصراف نیست، تقاضا داریم فقط کسانی که پیامک دریافت کردند به سامانه مراجعه کنند.

مرادی گفت: با توجه به همراهی سازمان با مردم و سرپرستان خانوار 48 ساعت دیگر برای افرادی که برای آنها پیامک ارسال شده است، مهلت در نظر گرفته شده، یعنی مهلت مراجعه آنها به سایت تا ساعت 24 روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

وی در مورد مشکلاتی که در حال حاضر برای مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها ایجاد شده است، عنوان کرد: به دلیل شائبه ایجاد شده مبنی بر اینکه افرادی که پیامک دریافت نکرده اند هم باید به سایت مراجعه کنند، بنابراین تعداد مراجعه کنندگان به سایت و حجم ورودی ها به سامانه افزایش یافته است، که این امر به طور طبیعی سرعت سامانه را کند می کند.

مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها ادامه داد: اگر فقط افرادی که پیامک سازمان را دریافت کرده اند با توجه به اینکه تعداد آنها زیاد نیست و در ضمن یک ماه برای آنها مهلت در نظر گرفته شده بود، به سایت مراجعه کنند و یکی از 4 گزینه مربوطه را انتخاب نمایند، مشکلات سامانه برطرف می شود و سامانه می تواند به راحتی اطلاعات را دریافت کند و کارها به راحتی انجام شود.

وی در مورد مابه‌التفاوت مبلغ یارانه نقدی مرحله اول و دوم اظهارداشت: مردم و سرپرستان خانوار بدانند، افرادی که پیامک سازمان را دریافت نکرده اند، مابه التفاوت (28 هزار تومان) یارانه نقدی مرحله اول و دوم به حساب آنها واریز شده است، منتهی سیستم برخی از بانکها این مبلغ را نشان نمی دهد، اما این افراد مطمئن باشند که پول در حساب آنها است.

مرادی با تاکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی افراد مجاز به برداشت مبلغ یارانه نقدی 28 هزار تومان یعنی مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم نیستند، افزود: زمانی که سازمان هدفمندی اعلام کند، برداشت این مبلغ از حساب بلامانع است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=733
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه