«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

آلمانی ها و بازار خودروهای الکتریکی بیش از سایر برندها و البته موضوعات در صنعت خودروسازی خبرساز شدند که شاید مهمترین آن سرمایه گذاری بزرگ دایملر در بازار خودروهای الکتریکی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آلمانی ها و بازار خودروهای الکتریکی بیش از سایر برندهای و البته موضوعات در صنعت خودروسازی خبرساز شدند که شاید مهمترین آن سرمایه گذاری بزرگ دایملر در بازار خودروهای الکتریکی است. در ذیل به مهمترین رویدادهای خودرویی پرداخته شده است.

سرمایه گذاری عظیم دایملر در بازار خودروهای الکتریکی

کمپانی خودروسازی دایملر به منظور جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای از سرمایه گذاری 22.75 میلیارد دلاری برای خرید باتری خودروهای الکتریکی خبر داد.

لازه به ذکر است که این خودروساز آلمانی نه تنها این سرمایه را برای الکتریکی کردن محصولات مرسدس بنز صرف می‌کند، بلکه سایر خودروهای تجاری و اتوبوس را نیز برقی خواهد کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که در کنار وسائل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و کامیون‌های برقی قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۳۰ مدل خودروی برقی و هیبریدی را معرفی کند.

تصاویر تویوتا سوپرا لو رفت

تویوتا سوپرا یکی از ابر خودروهای تویوتا است که در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر رونمایی این خوردو در فضای مجازی مشاهده می شود.

به تازگی تصاویری از طراحی واقعی این خودرو و از چهره آن تهیه شده است که به نظر کاملا واقعی می رسند.

این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 رونمایی و معرفی خواهد شد و کمی پس از حضور در این نمایشگاه برای در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت تا بار دیگر این حماسه تویوتا در خیابان های شهرها و کشور های مختلف حکمرانی کند و برتری خود را نسبت به رقبا ثابت کند.

نسل قبلی سوپرا بسیار پر طرفدار واقع شد و یکی از بهترین خودروها از نظر قدرت و مهندسی ساخت بود.

پیش بینی می شود در این خودرو از پیشرانه های فوق بهینه سازی شده 2 و 3 لیتری استفاده شود و از توان بالایی بهره مند باشد.

تسلا از دایملر پیشی گرفت

شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا پس از عبور از ب ام و و دایملر به عنوان ارزشمندترین خودروساز در بازار از نظر جمع‌آوری سرمایه انتخاب شد.

تسلا در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و کامیون فعالیت می کند و علی رغم اینکه دایملر وسایل نقلیه بسیار بیشتری نسبت به تسلا ارائه می‌دهد، این سازنده آمریکایی موفق شد تا از خودروساز آلمانی دایملر پیشی بگیرد.

مکلارن 720 اس اسپایدر آماده رقابت با فراری 488 اسپایدر می شود

 مکلارن 720 اس اسپایدر برای رقابت با فراری 488 اسپایدر ساخته و رونمایی شد.

این مدل مکلارن بسیار سریع بوده و برای دستیابی به سرعت 200 کیلومتر در ساعت تنها به 7.9 ثانیه زمان نیاز دارد.

که این امر فقط به دلیل وجود پیشرانه قدرتمند 4.0 لیتری V8 است که حدود 710 اسب بخار قدرت تولید می کند.این خودرو مشخصات بسیار مشابهی با فراری 488 اسپایدر داشته که رقابت با این خودرو ایتالیایی را بسیار تنگاتنگ می کند.

لام به ذکر است که مشتریان می توانند این خودرو را با قیمتی معادل 35 هزار دلار تهیه کنند و فروش آن در ماه مارچ سال 2019 شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=168657
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه