«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

خلاصه مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خلاصه مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر منتشر شد.

 تیزر نسل جدید نیسان جوک منتشر شد

 نیسان همواره در حال انتشار تیزر‌های جدید از نسل دوم جوک است. پیش‌تر از این سه تیزر از این خودرو به نمایش گذاشته شد اما همه آنها در فضایی تاریک و مبهم بودند اما این بار نیسان تیزر این خودرو را با پوشش استتاری متفاوت که بر روی آن تاریخ رونمایی حک شده، منتشر کرده است.

نیسان اطلاعات دقیقی از ابعاد خودرو منتشر نکرده اما به طور کلی گفته است که این خودرو نسبت به نسل قبل بزرگتر شده که در نتیجه آن نیز فضای اتاق و سرنشینان نیز وسیع‌تر از قبل شده است.

سه عکس منتشر شده شاید جزئیات ریز بدنه را نشان ندهد اما نمای کلی خودرو را که ما نیز پیش‌تر بررسی کردیم به خوبی نشان داده است. چراغ‌های هدلایت گرد، شیشه عقب خمیده، استایل هاچ‌بک،  سقف خمیده و چراغ‌های بالای هدلایت همگی در این نسل نیز حضور دارند.

دراکو GTE به دنبال کسب سهم بیش تر از بازار خودروهای الکتریکی

دور دور خودرو‌های الکتریکی است و هر کمپانی سعی می‌کند تا با ارائه تکنولوژی جدید و یا قابلیت فنی برتر، از رقبا سبقت بگیرد و نام خود را مطرح کند. حالا در فستیوال مونتری یک خودرو الکتریکی جدید و زیبا با قابلیت بسیار بالا معرفی و رونمایی شد که می‌تواند خیلی از رقبا را کنار بزند. این خودرو توسط کمپانی دراکو که در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد ساخته شده و نامی بسیار ساده مانند GTE را یدک می‌کشد.

ویدئو‌های منتشر شده از این خودرو نیز گواه این موضوع خواهد بود. بیشینه سرعت این خودرو 332 کیلومتر بر ساعت عنوان شده که انتظار بیشتری از آن می‌رفت. این خودرو دارای سیستم توزیع گشتاور هوشمند است و اگر بخواهیم ساده و کوتاه در مورد تکنولوژی انتقال قدرت این خودرو صحبت کنیم باید بگوییم هر موتور به طور مستقل نیروی خود را به گیربکس می‌فرستد و آنجا یک کامپیوتر فوق سریع و هوشمند محاسبات را انجام می‌دهد تا به هر چرخ نیرویی که نیاز است تحویل داده شود.

خودروهای رنگارنگ رولزرویس در فستیوال پبل بیچ

 رولزرویس برای شرکت در فستیوال پبل بیچ رنگ‌های خاصی برای مدل‌های Dawn، Ghost وWraith تدارک دیده است. این کمپانی از این کالکشن رنگ به عنوان رنگ‌های مداد شمعی یاد می‌کند و قرار است این خودرو‌ها با این رنگ‌ها در مونتری به نمایش گذاشته شوند. این رنگ‌ها با نام pale green, salmon pink, light yellow  و با الهام از دریا، تپه و شن‌های نزدیک به  این ساخل عرضه خواهند شد.

رولزرویس برای مدل گوست از رنگ سبز کم رنگ استفاده کرده و از آن را به نوعی یادآور تولد دوباره این شبه جزیره بعد سال‌ها خشک سالی می‌داند.  مدل دان به رنگ صورتی کم رنگ است که برای درآوردن چنین رنگی نیاز به هفت لایه رنگ  9 ساعت پولیش کاری است.

رولزرویس برای مدل آخر یعنی ریث از یک رنگ زرد خاص استفاده کرده که نتنها به ابهت این خودرو صدمه نزده، بلکه آن را بسیار زیبا و دوستداشتنی جلوه می‌دهد. داخل کابین از چرم خاکستری و لیمویی استفاده شده که ترکیب بی نظیری برای این رنگ بدنه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183822
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه