«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

رونمایی از خط تولید خودروهای الکتریکی ب ام و، آماده شدن جنسیس G70 برای ورود به بازار اروپا و البته رونمایی از خودرو لوسید ایر بعد از مدت ها انتظار مهمترین اتفاقات خودرویی هفته گذشته را رقم زد که در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از این اخبار در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رونمایی از خط تولید خودروهای الکتریکی ب ام و، آماده شدن جنسیس G70 برای ورود به بازار اروپا و البته رونمایی از خودرو لوسید ایر بعد از مدت ها انتظار مهمترین اتفاقات خودرویی هفته گذشته را رقم زد که در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از این اخبار در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

 

 برنامه طولانی مدت ب ام و برای افزایش تولید خودروهای الکتریکی

 خودروساز آلمانی ب ام و قرار است در راستای برنامه طولانی مدت خود با عنوان "قدرت انتخاب" بیش از هفت خودرو الکتریکی را روانه بازار کند و در نتیجه هدف بزرگتر این شرکت یعنی فروش بیش از هفت میلیون خودرو پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی تا سال 2030 محقق شود.

نام دو مدل از برند مینی در لیست خودروهای الکتریکی ب ام و دیده می شود و رقابت در میان خودروسازان برای تولید خودروهایی با تولید co2 کمتر شدیدتر شده است.گروه ب ام و تاکنون 500 هزار نسخه خودرو الکتریکی و پلاگین هیبریدی فروخته است که انتظار می رود این رقم با عرضه مدل های جدید تا پایان سال 2021 دو رقمی شود.

ب ام و قرار است که کوپه 4 درب i4 سال آینده روانه بازار کند و این روند با عرضه نسخه ای از  iNext SUV ادامه پیدا می کند. این شرکت همچنان تایید کرده است که مدل الکتریکی شاسی بلند جمع و جور X1 با نشان iX1 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خودرو لوسید ایر بالاخره معرفی شد

خودرو لوسید ایر بعد از انتظارات طولانی بالاخره رونمایی شد و قرار است با تسلا مدل S رقابت کند. مهمترین ویژگی های این خودرو مربوط به فضای بزرگ برای سرنشینان جلو، طراحی آینده نگرانه و نصب دو موتور برقی قدرتمند و بسیار کوچک در جلو و عقب بدنه می شود. جالب است بدانید که این خودرو در 4 نسخه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و تمامی مدل ها در هر بار شارژ می توانند تا مسافت 480 کیلومتر را طی کنند.

 گران‌ترین مدل لوسید ایر با عنوان دریم ادیشن شناخته می شود و قادر به تولید 1080 اسب‌بخار قدرت است که بیشینه سرعت آن به 270 کیلومتربرساعت می رسد.لوسید ایر، نخستین خودرو تمام الکتریکی است که با سنسورهای فوق حرفه ای و فناوری high-resolution LIDAR و سیستم نظارت بر رانندگی در تمامی مدل‌ها عرضه می شود.

جنسیس جی 70 فیس لیفت شد

 برند لوس کره ای جنسیس قرار است که با فیس لیفت مدل G70 از سال آینده در بازار اروپا حضور پیدا کند. تاکنون تصاویر جاسوسی این خودرو جنسیس در اروپا منتشر شده است و به نظر می رسد که با تمام قوا آماده رقابت با مدل های اروپایی می شود.

پیش بینی می شود که مدل G70 برای عرضه در بازار اروپا با تغییراتی همراه شود.این خودرو برای رقابت با ب ام و سری 3 وارد عمل شده و پلتفرم و پیشرانه خود را با خودرو کیا استینگر به اشتراک گذاشته است که در نتیجه پیشرانه های 2 لیتری 4 سیلندر، 3.3 لیتری وی 6 و نسخه 2.2 لیتری دیزلی با سیستم FWD برای این مدل در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200780
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه