«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با خودرو جدید هیوندای توسان و قابلیت های پیشرفته آن و البته اطلاع از اخبار و مشخصات مدل مفهومی نیسان Z Proto بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با خودرو جدید هیوندای توسان و قابلیت های پیشرفته آن و البته اطلاع از اخبار و مشخصات مدل مفهومی نیسان Z Proto بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

هیوندای توسان جدید معرفی شد

 نسل چهارم هیوندای توسان و در واقع پرفروش ترین خودرو این برند معرفی شد که برای رقابت با کیا اسپورتیج، فولکس واگن تیگوان و پژو 3008 آماده می شود.

نسل جدید هیوندای توسان با تکنولوژی های و تغییرات جدید همراه شده است و با زبان طراحی متمایز حرف های زیادی برای گفتن دارد. این خودروساز کره ای در اواخر سال 2019 از این مدل جدید با الهام از کانسپت Vision T رونمایی شد.

طراحی جلو پنجره ای این مدل کاملا به روز شده و در کنار چراغ های ال ای دی یکپارچه نمایی جذاب به خودرو بخشیده است که در صورت عدم رانندگی کاملا پنهان می شوند. نمای خارجی این مدل تجسمی تر شده و قوس چرخ های مربعی شکل با تریم کرومی در نوع خود قابل توجه است.

مکان سفارش پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر بنزینی با یک کمکی 48 ولتی هیبریدی میانه با قدرت 148 و 178 اسب بخار برای مشتریان وجود دارد. شرکت هیوندای مجموعه ای از سیستم های کمک راننده برای این خودرو در نظر گرفته است و از جمله می توان به دستیار هوشمند برای پارک خودرو اشاره کرد.

رونمایی از  نیسان Z Proto 

مدل مفهومی نیسان Z Proto معرفی شد و قرار است با پیشرانه V6 سه لیتری و قدرت ۴۰۰ اسب‌ بخار قدرت در سال ۲۰۲۱ در اختیار مشتریان قرار بگیرد. نسخه تازه وارد نیسان Z یک خودروی کوپه‌ی اسپرت است که از یک گیربکس 6 سرعته بهره می برد.

طراحی کلی این محصول با الهام از مدل های قدیمی انجام شده است اما از قابلیت های مدرن نیز بی نصیب نیست. در داخل کابین صفحه نمایشگر 12.3 اینچی  به همراه یک فرمان سه پره قرار دارد که جذابیت های آن را دو چندان کرده است. از دیگر ویژگی های ظاهری جالب این مدل می توان به طراحی نمای جانبی و همچنین  رینگ‌ های 19 اینچی برنزی اشاره کرد.

انتظار می رود که پیشرانه VR30DDTT با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتون متر برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد که جالب است بدانید پیش از این در مدل‌های Q50 و Q60 اینفینیتی نصب شده بود.

خودرو الکتریکی جمع و جور چینی با الهام از مدل های اروپایی معرفی شد

شرکت خودروسازی گریت وال به تازگی از یک خودرو الکتریکی  با عنوان گود کت رونمایی کرده که با الهام از شکل ظاهری خودروهای پورشه و فولکس‌واگن و فیات طراحی شده است. این خودرو تحت برند اورا روانه بازار می شود و به نظر می رسد که چینی برنامه طولانی مدت برای عرضه مدل های الکتریکی دارند.

چراغ های ساده و گرد، جلو پنجره ای کوچک، نوار روشنایی باریکی در پنجره عقب و رینگ های 5 پره از ویژگی های اصلی ظاهر این خودرو تلقی می شود که قرار است با پیشرانه 143 اسب بخاری به فروش برسد.تم آبی و سفید با چرم نرم در داخل کابین به همراه مجموعه ای از صفحه نمایشگر نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=201158
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه