«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

رونمایی از فولکس واگن ID.4 و تولید انبوده خودرو مفهومی پلستار در هفته منتهی به 5 شهریور 99 در صدر مهمترین رویدادهای خودرویی جهان قرار گرفتند که در این بخش مروری بر آن ها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رونمایی از فولکس واگن ID.4 و تولید انبوده خودرو مفهومی پلستار در هفته منتهی به 5 شهریور 99 در صدر مهمترین رویدادهای خودرویی جهان قرار گرفتند که در این بخش مروری بر آن ها شده است.

فولکس واگن ID.4 رسما معرفی شد

فولکس واگن ID.4 بالاخره رونمایی رسمی شد و قرار است که در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از ویژگی های اصلی این کراس اوور الکتریکی فولکس واگن می توان از حذف هواکش های معمولی، وجود نوار ال ای دی برای چرخ ها، ترکیب رنگ‌های متفاوت، صندلی‌های اسپرت و راحت و صفحه نمایشگر 5.5 و 10 اینچی نام برد.

این خودروساز آلمانی برای فولکس واگن ID.4 پک باتری 82 کیلووات ساعتی در نظر گرفته است که در واقع از مزیت های این مدل در مقایسه با سایر رقبا به شمار می رود. این خودرو به یک پیشرانه الکتریکی با قدرت 228 اسب بخار و 309 نیوتون متر گشتاور مجهز شده است و در هر بار شارژ می تواند حدود 400 کیلومتر را طی کند.

مدل جدید هیوندای سوناتا N لاین معرفی شد

هیوندای سوناتا N لاین پیش از این در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش گذاشته شد و حالا به نوبت به حضور آن در بازار خودرو رسیده است. طراحی جسورانه واسپرت تر نظر هر مشتری را به خود جلب خواهد کرد.اصلاحات نمای خارجی این مدل شامل رینگ های 19 اینچی، خروجی‌های اگزوز دوگانه و دیفیوزر ظریف می شود اما کابین این مدل هم با تغییراتی همراه شده که از جمله می توان به صندلی های اسپرت با نشان N و تزئینات کرومی اشاره کرد.

در زیر کاپوت این محصول کره ای یک پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت بیش از 275 اسب‌بخار قرار می گیرد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از مشخصات این مدل هستید، باید تا 21 اکتبر منتظر بمانید.

کانسپت پریسپت پلستار روانه بازار می شود

شرکت خودروسازی پلستار قرار است که کانسپت پریسپت(  Precept) را برای رقابت با تسلا مدل S و پورشه پانامرا تولید و روانه بازار کند.این سازنده سوئدی در تلاش است تا برای تولید این مدل خود از پلاستیک استفاده نکند و در عوض، برای ساخت آن از مواد بازیافتی بهره ببرد. این خودرو قرار است که در کارخانه ی جدید این شرکت درچین ساخته شود و این تاسیسات پر از کربن خنثی است.

رنج مسافتی این مدل بیش تر از 500 کیلومتر نخواهد بود زیرا پلستار بر روی تولید باتری های با اندازه کاربردی و فست شارژ تمرکز دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=201486
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه