«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

صنعت خودروسازی به سبب سودآوری بالا از جمله صنایع مهم و حساس در جهان تلقی می شود که اتفاقات و اخبار این بخش برای اکثر افراد حائز اهمیت است. در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از رویدادهای مهم خودرویی گرداوری شود. معرفی هوندا از شاسی بلند برقی خود و رونمایی از آئودی Q5 اسپرت بک خبرسازترین اتفاق های هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودروسازی به سبب سودآوری بالا از جمله صنایع مهم و حساس در جهان تلقی می شود که اتفاقات و اخبار این بخش برای اکثر افراد حائز اهمیت است. در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از رویدادهای مهم خودرویی گرداوری شود. معرفی هوندا از شاسی بلند برقی خود و رونمایی از آئودی Q5 اسپرت بک خبرسازترین اتفاق های هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

خودرو کانسپت و برقی هوندا معرفی شد

شرکت خودروسازی هوندا از شاسی‌بلند مفهومی e:concept در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۰ رونمایی کرد و قرار است که برای رقابت با همتاهای خود وارد بازار خودرو چین شود. از رقبای اصلی این مدل می توان به تسلا Y و نیسان آریا اشاره کرد و با توجه به تیزر منتشر شده و  تزئینات LED در بخش جلویی می توان به طراحی آینده نگرانه آن پی برد.

پیش بینی می شود که این مدل مجهز به سیستم  ADAS همه‌جهته یا سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده باشد که طبق گفته طراحان این مدل، رانندگی ایمن را در شرایط سخت فراهم می کند.اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه آن منتشر نشده اما به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور روانه بازار شود.

 مدل N-Line هیوندای i20  آماده رقابت می شود

 مدل N-Line هیوندای i20  برای رقابت با پژو 208 GT و فورد فیستا ST-Line معرفی شد.این مدل با ظاهری تهاجمی تر با جزییات خاکستری و جلو پنجره ای مشکی، سپر اسپرت تر به همراه چراغ های مه شکن و البته اگزوز  دو گانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کابین مدل N-Line هیوندای i20 با تغییراتی همراه شده که از جمله می توان به بهره بردن از صندلی های اسپرت و تزیینات قرمز رنگ بر روی فرمان و صندلی اشاره کرد.مدل N-Line هیوندای i20 به عنوان یکی از جذاب ترین هاچ بک های بازار شناخته می شود که به نظر می رسد با قدرتی بیش از 200 اسب بخار آماده رقابت با همتاهای خود می شود.

آئودی Q5 اسپرت‌ بک جدید رونمایی شد

مدل 2021 کراس‌اور آئودی Q5 اسپرت‌ بک رونمایی شد و از تغییرات ظاهری آن می توان از چراغ‌های عقب جدید OLED با چهار الگوی مختلف، ورودی های هوای جدید و چراغ‌های جلو تیزتر نام برد.نسخه‌های پایه و S به‌ترتیب با پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر عرضه می شوند. پیشرانه‌ی چهار‌سیلندر توربوشارژر مدل نیم‌هیبریدی استاندارد این خودرو 261 اسب‌بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.آئودی SQ5 اسپرت‌بک نیز با پیشرانه‌ سه ‌لیتری توربوشارژ خورجینی شش‌سیلندر با قدرت 349 اسب‌بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست اما قرار است از سال آینده وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=201886
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه