«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با مدل جدید نیسان ناوارا و فولکس واگن گلف R و قابلیت های پیشرفته آن ها بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با مدل جدید نیسان ناوارا و فولکس واگن گلف R و قابلیت های پیشرفته آن ها بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

 

نسخه جدید نیسان ناوارا معرفی شد

نیسان ناوارا با تجهیزات جدید آفرود برای عرضه در سال 2021 آماده می شود. سیستم تعلیق و فرمان پذیری این مدل ژاپنی بهبود یافته و مجهز به دوربین هایی با دید 360 درجه، سنسور باران، نمایشگر لمسی ۸ اینچی و صندلی های جدید است. از ویژگی های ظاهر این مدل می توان به جلو پنجره ای بزرگ و همچنین چراغ های ال ای دی با کریستال های کوچک اشاره کرد. دو پیشرانه برای  نیسان ناوارا در نظر گرفته شده است که امکان سفارش پیشرانه 2.3 لیتری توربودیزل با قدرت 163 اسب‌بخار و گشتاور 425 نیوتن‌متر و همچنین 2.5 لیتری تنفس‌طبیعی با قابلیت تولید 152 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور وجود دارد. در صورت سفارش سری PRO-4X باید حدود 40 هزار دلار هزینه کنید.

 

قدرتمند ترین مدل فولکس واگن گلف رونمایی شد

مهمترین تفاوت مدل جدید فولکس واگن گلف R مربوط به بخش قدرت و پیشرانه آن می شود. در زیر کاپوت این مدل یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با قدرت 315 اسب بخار و 420 نیوتون متر گشتاور قرار می گیرد که این مدل را به قدرتمند ترین مدل گلف تبدیل کرده است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر گلف R جدید تنها 4.7 ثانیه بوده و جالب است بدانید که سیستم دو دیفرانسیل 4Motion بر روی این خودرو نصب شده و به علاوه، فناوری چهار چرخ فعال آن ارتقا پیدا کرده است.

نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، رینگ‌های اسپرت 19 اینچی، اگزوزهای آکراپوویچ و تودوزی و صندلی هایی با چرم ناپا برای هر مشتری قابل توجه است. مدل فعلی با قیمت 40 هزار دلار عرضه می شود و انتظار می رود که تفاوت قیمت آن با مدل جدید بسیار کم باشد.

تصاویر جاسوسی مدل جدید پورشه ماکان منتشر شد

شرکت خودروسازی پورشه قرار است تا نسخه جدید مدل پرفروش خود یعنی شاسی بلند ماکان را در آینده ای نه چندان دور معرفی کند.این مدل از یک پلتفرم جدید بهره برده که این خودرو را به یک نسخه تمام الکتریکی تبدیل می کند و در واقع به عنوان دومین خودرو الکتریکی پورشه پس از تایکان شناخته می شود.

با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده می توان متوجه شد که نمای جلو مدل جدید پورشه ماکان بسیار شبیه به نسخه تایکان است و در واقع با چراغ های ال ای دی باریک مزین شده است. در نمای عقب نیز چراغ های عقب جدید وهمچنین یک بال کوچک به چشم می خورد. بزرگترین تغییر ظاهری این مدل مربوط به شکل کوپه-شاسی بلند می شود که با شکل آیرودینامیکی خود برای قرار گرفتن پیشرانه الکتریکی متناسب شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=203258
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه