«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

صنعت خودروسازی به سبب سودآوری بالا از جمله صنایع مهم و حساس در جهان تلقی می شود که اتفاقات و اخبار این بخش برای اکثر افراد حائز اهمیت است. در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از رویدادهای مهم خودرویی گرداوری شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودروسازی به سبب سودآوری بالا از جمله صنایع مهم و حساس در جهان تلقی می شود که اتفاقات و اخبار این بخش برای اکثر افراد حائز اهمیت است. در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از رویدادهای مهم خودرویی گرداوری شود. 

عرضه نخستین سری از خودروهای تسلا ساخت چین به بازار اروپا 

نخستین سری از خودروهای تسلا ساخت چین به بازار اروپا رسید و با توجه به محبوبیت بالا خودرو فولکس واگن ID3 در این بازار به نظر می رسد که رقابت آمریکایی ها و آلمانی برای تصاحب بازار خودرو اروپا به اوج خود برسد. قرار است که تقریبا 5 هزار تسلا مدل 3 وارد بلژیک شود و از طرفی دیگر یک کشتی دیگر برای انتقال خودروهای تسلا از آمریکا به اروپا در نظر گرفته شده است. 

هوندا سیتی 2021 روانه بازار تایلند می شود

هوندا هاچ ‌بک سیتی مدل 2021 قرار است در بازار تایلند به فروش برسد و برای آن یک پیشرانه یک لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده که از قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 173 نیوتون متر بهره می برد. این مدل مجهز به جعبه‌دنده CVT، پورت‌های شارژ عقب، سیستم صوتی با 8 بلندگو، نمایشگر لمسی 8 اینچی و سیستم کروز کنترل است. قیمت هوندا سیتی در تایلند از 19 هزار و 700 دلار برای نسخه‌ی پایه شروع می شود و تیپ اسپرت RS نیز با قیمت 24 هزار و 700 دلار فروخته می‌شود.

داچیا ساندرو، ارزان ترین خودرو انگلیس

مشخصات فنی و قیمت خودرو داچیا ساندرو منتشر شد و عنوان ارزان ترین مدل جدید در بازار خودرو انگلیس را به خود اختصاص داد. مشتریان می توانند این هاچ بک را با قیمت پایه 7,995 پوند خریداری کنند در حالی که برای سفارش نسخه های لوکس تر نظیر استپ وی پرستیژ باید حدود 13,395 پوند پرداخت کنند.امکان سفارش سه پیشرانه  بنزینی برای مشتریان به وجود آمده که تمامی آن ها براساس نسخه یک لیتری سه سیلندر است. نسخه پایه TCe 65 با قدرت 64 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتون متر عرضه می شود که بیشینه سرعت آن به 98 مایل بر ساعت می رسد و البته داچیا نسخه توربوشارژر آن را نیز عرضه کرده که از قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتون متر بهره می برد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204726
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه