میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

در هفته ی اخیر، اخبار مهمی از بزرگترین خودروساز های جهان از جمله پورشه، بی ام و و پژو منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق روال هر یکشنبه، در این هفته ی نیز اشاره ای به مهمترین و جذاب ترین رویداد های صنعت خودرو داشته ایم.

در هفته ی اخیر، اخبار مهمی از بزرگترین خودروساز های جهان از جمله پورشه، بی ام و و پژو منتشر شد، برای اطلاع از هیجان انگیز ترین رویداد های خودرویی با میهن صنعت همراه شوید.

 

 با پرداخت 3000 دلار 22 مدل پورشه سوار شوید!

پورشه

 شرکت پورشه برای طرفدارانی که توانایی خرید خودروی اسپرت این برند را ندارند، خدمات حق عضویت را راه اندازی کرده و به کمک آن مشتریان " دسترسی قابل انعطاف" به خودروهای پورشه را با استفاده از یک برنامه ی گوشی همراه دارند.

این برنامه قابلیت دسترسی به 22 مدل ابر خودروهای پورشه را فراهم کرده و هیچ محدودیتی نیز در میزان مسافت ندارد. در حال حاضر، خدمات برنامه ی پورشه پسوورد با پرداخت ماهیانه 2000 – 3000 دلار در آتلانتا قابل استفاده است.

این میزان با توجه به نوع و مدل خودرو تغییر می کند.

 

ابر خودروی پژو

 لذت سواری فوق العاده با ابر خودروی مجازی پژو!

 شرکت خودروسازی پژو از معرفی خودروی مفهومی L750 R هیبریدی خبر داده که در بازی گرن توریسمو اسپرت به نمایش گذاشته خواهد شد.

گرن توریسمو اسپرت در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به طور انحصاری در کنسول پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و ابر خودروی پژو نیز در این بازی مسابقه‌ای استفاده می‌شود و لذت هیجان و سواری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

این نسخه ی بی نظیر براساس مدل قبلی ساخته شده و دارای بدنه‌ای کم ارتفاع است که روی رینگ‌های بزرگ و ترمزهایی با کالیپرهای قرمز رنگ نشسته است.

این برند مطرح فرانسوی در طراحی بدنه ی این خودروی جدید  از ساختار مونوکوک فیبر کربن به منظور کم کردن وزن بهره برده است. پیشرانه‌ی احتراق داخلی آن ۵۸۰ اسب بخار قدرت یعنی ۸۰ اسب بخار بیشتر در مقایسه با سیستم محرکه هیبریدی ۵۰۰ اسب بخاری خودروی پژو L500 R هیبریدی دارد.

پیشرانه‌ی بنزینی این خودرو با سرعت ۱۰،۰۰۰ دور بر دقیقه به همراه یک موتور الکتریکی کار می‌کند که ۱۷۰ اسب بخار قدرت دارد.

در مجموع این دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی توانایی تولید ۷۵۰ اسب بخار قدرت را دارند.

 

فورد موستانگ

ترفند های فورد موستانگ برای کاهش مصرف سوخت!

نسل جدید خودروی فورد موستانگ با صرفه جویی بیش تر در مصرف سوخت نسبت به نسخه های پیشین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی های فوق العاده ی مانند جعبه دنده ی جدید، تغییر در عملکرد پیشرانه و بهبود در زمینه  آیرودینامیک، نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت این خودروی پرطرفدار داشته است.

مصرف سوخت فورد موستانگ 2018 برابر با 32 مایل در هر گالن است.

 

bmw z4

 بی ام و زد 4 با پیشرانه ی 385 اسب بخاری در راه است!

شایعات زیادی از پیشرانه ی بی ام و زد 4 جدید منتشر شده است.

پیش بینی می شود  این خودروی خارق العاده با پیشرانه ی توربو 2 لیتری و توربو میل 3 لیتری به بازار عرضه شود، اگرچه اطلاعات اخیر حاکی از آن است که مدل پایه با توان خروجی 350 اسب بخار عرضه شود و این میزان  در نسخه ی Z4 M40i به 385 اسب بخار برسد.

 علاوه بر آن، شرکت تویوتا و بی ام و طی یک همکاری مشترک پلت فرم این ابر خودرو را ارتقا داده اند و تصور می شود این خودروی آلمانی در سال آینده رونمایی رسمی شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=136145
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه