میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

طبق روال هرهفته، در این بخش نیز به مهمترین و البته جذاب ترین رویدادهای خودرویی پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در هفته ی گذشته، شاهد برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در جهان  و رونمایی از محصولات برترین برندهای خودروسازی از جمله بی ام و، آپولو و پورشه بودیم.

برای آشنایی با مهیج ترین رویدادهای هفتگی در صنعت خودرو با «میهن صنعت» همراه شوید. 

 

رونمایی از ابر خودروی آپولو در نمایشگاه توکیو 2017

آپولو

آپولو از ابر خودروی خود با نام  اینتنسا اموزیونه در نمایشگاه توکیو 2017 رونمایی کرد، این شرکت آلمانی برای ساخت بدنه ی این خودروی بنزینی از فیبرکربن استفاده کرده که منجر به وزن پایین و مقاومت بالای این ابر خودرو شده است.

طراحان آپولو  هدف از ساخت این ابر خودروی شیک را معرفی محصولی قدرتمند و منحصر به فرد عنوان کرده اند.  قلب تپنده ی این محصول از پیشرانه ی 6.3 لیتری با قدرت 780 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتون بر متر بهره برده است.

خودروی آپولو اینتنسا اموزیونه با قیمت 2.6 میلیون دلار به فروش خواهد رسید.

 

حضور پر قدرت بی ام و در نمایشگاه توکیو 2017

بی ام و - نمایشگاه خودروی توکیو 2017

 پس از انتظارات طولانی، شرکت بی ام و در جریان نمایشگاه توکیو 2017، خودروی شاسی بلند x2  را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

این کراس اور جذاب از پلت فرمی مشابه x1  بهره برده و این درحالی است که در مقایسه با همتای خود، کوچک تر است.  به نظر می رسد، ظاهر شیک و اسپرت این محصول بی ام و نظر بسیاری از افراد جوان را به خود جلب کند.

علاوه بر نمای قابل توجه، این شرکت باواریایی پیشرانه های مختلفی برای این محصول جدید خود ارائه داده و انتخاب را برای مشتریان خود آسان کرده است.

از جمله پیشرانه های معرفی شده توسط این شرکت آلمانی می توان به پیشرانه ی xdrive20i، xdrive20d  با قدرت 192 اسب بخار و نیز نسخه  xdrive 25d با خروجی 231 اسب بخار اشاره کرد.

جذابیت های این خودروی لوکس به همین جا ختم نمی شود، طراحی کابین این خودروی کراس اور، بار دیگر قدرت مهندسان و طراحان این شرکت آلمانی را اثبات کرد.

سقف پانورامیک، رنگ‌بندی‌ متنوع در پوشش صندلی‌ها، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری و همچنین نسل جدید سرگرمی‌های چندرسانه‌ای بی‌ام ‌و تنها بخشی از جذابیت های فضای داخلی بی ام و x2  است.

 

نسل جدید پورشه 911 کاررا رونمایی شد

پورشه 911 کاررا

نسل جدید خودروی پورشه 911 کاررا T  با وزن سبک، نسبت دنده‌های کمتر در جعبه‌دنده‌ی دستی، محور عقب و قفل دیفرانسیل مکانیکی، معرفی شد.

طراحی این محصول جدید پورشه حس اسپرت و هیجان را تداعی می کند، اسپویلر کوچک سپر جلو و آینه‌های بغل خاکستری متالیک، رینگ‌های 20 اینچی و سیستم اگزوز اسپرت موجب جذابیت بیش تر این خودروی بی نظیر شده است.

 بهره بردن از پیشرانه‌ی 6 سیلندر با حجم سه لیتر و قدرت 370 اسب بخار لذت یک سواری مهیج را برای طرفداران محصولات این شرکت آلمانی به ارمغان می آورد.

علاوه بر طراحی بدنه، حس اسپرت بودن در فضای داخلی این خودرو القا می شود، مهندسان این شرکت از  صندلی‌های اسپرت-تکس با رنگ سیاه، چهار نوع تنظیمات برقی و دسته ‌دنده‌ی کوتاه و طرح دنده قرمزرنگ در ساخت کابین این خودرو فوق العاده بهره برده اند.

 

معرفی یک پکیج جدید برای موستانگ جی تی 2018

فورد موستانگ جی تی 2018

شرکت فورد از ارائه یک پکیج جدید با نام  Performance Package Level 2 به منظور عملکرد بهتر موستانگ جی تی 2018 خبر داد.

رینگ‌های ۱۹ اینچی زیبا، شاسی مخصوص و تیونینگ ویژه‌ی ترمزهای ضد قفل، رادیاتور بزرگ‌تر، ارتفاع کمتر، سخت‌تر شدن ۶۷ درصدی میله‌ی تعادل عقب و ۱۲ درصدی میله‌ی تعادل جلو، آپشن صندلی‌های برند ریکارو با روکش چرمی و پارچه‌ای و نیز اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب بازطراحی شده از جمله مواردی است که شامل این پکیج جدید می شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=137193
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه