میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

هفته ی اخیر با آغاز نمایشگاه خودرو لس انجلس مصادف شد و شاهد اخبار جذابی از دنیای خودرو بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هر یک شنبه در  میهن صنعت مروری بر مهم ترین اخبار و رویدادهای هفته گذشته از گوشه و کنار جهان می شود، هفته ی اخیر با آغاز نمایشگاه خودرو لس انجلس مصادف شد و شاهد اخبار جذابی از دنیای خودرو بودیم. در زیر به مهمترین آن ها اشاره شده است:

 

رونمایی از پرچم دار خودروهای آفرود در نمایشگاه خودرو لس آنجلس

جیپ

پس از انتظارات طولانی، شرکت آمریکایی جیپ در جریان نمایشگاه لس آنجلس از نسل چهارم جیپ رانگلر رونمایی کرد.

این خودروی آفرود یک انتخاب ایده ال برای سفر در طبیعت بوده و در مقایسه با نسخه های پیشین عملکرد آیرودینامیکی آن را بهبود بخشیده اند.

جیپ رانگلر 2018 از پیشرانه 3٫6 لیتری شش سیلندر با خروجی 285 اسب بخاری بهره می برد که در کنار گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک پیکربندی فنی مطلوبی دارد.

بنا به اعلام این شرکت، پیشرانه های اکو دیزل و هیبریدی الکتریکی برای این پرچمدار خودروهای آفرود در جهان عرضه خواهد شد.

 با وجود این که در بخش طراحی داخلی شاهد تغییراتی محسوسی از جمله داشبورد جدید و صفحه لمسی هستیم اما نمای خارجی آن مطابق با نسخه های پیشین بوده و تغییراتی در بخش طراحی بیرونی صورت نگرفته است.

 

 شورلت کوروت ZR1 رونمایی عمومی شد

شورلت کوروت

شرکت جنرال موتورز نیز همانند خودروساز های مطرح جهان از سوپر اسپرت پرقدرت خود طی نمایشگاه لس آنجلس رونمایی رسمی کرد.

شورلت کوروت ZR1 از ساختار مستحکمی بهره برده و در مرکز این خودرو پیشرانه ی  8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار LT5 قرار گرفته و توانی برابر با 755 اسب بخار دارد.

شتاب صفرتا۶۰ مایل (۰ تا۹۶ کیلومتر) کمتر از ۳ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۰۰ مایل معادل ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد.

 

 کوپه جدید سالین در نمایشگاه لس آنجلس خوش درخشید!

سالین s1 کوپه

سالین یک شرکت آمریکایی است  که در زمینه ساخت و تقویت خودرو فعالیت می کند و با معرفی سوپراسپرت S7 شهرت جهانی یافت.

این خودرو اولین محصول سالین است که در چین به تولید خواهد رسید و خبر معرفی آن در نمایشگاه لس‌آنجلس نیز توسط مدیرعامل سالین آقای «Charles Wang» تأیید شده است.

S1 که یک سوپراسپرت دوسرنشینه و موتور میانی است، از یک نیروی محرکه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گریز از مرکز ۴۷۴ نیوتن‌متر که به وسیله تیم مهندسی سالین دیزاین شده است، بهره میبرد.

این سوپر اسپرت بی نظیر با ارزش 100 هزار دلار در تابستان سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

 

نمایش بزرگترین خودروی سوبارو در لس آنجلس

سوبارو ای سنت

شرکت سوبارو از بزرگترین خودروی تاریخ خود، سوبارو اسنت 2018 در جشنواره ی خودرو لس آنجلس رونمایی کرد.

این شاسی بلند با ظرفیت 8 سرنشین و  نیز موتور باکستر 2.4 لیتری با موتور تزریق مستقیم سوخت  و توربوشارژبه بازار عرضه خواهد شد.

بنا به گفته ی این شرکت، تعداد صندلی ها بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است و به علاوه آپشن های بی نظیری در این محصول از جمله صفحه لمسی 6.5  اینچی، سیستم های اتو اندروید و کارپلی و هم چنین سیستم نگه دارنده بین خطوط بهره برده است.

 

شاهکار مرسدس بنز معرفی شد

مرسدس بنز کلاس cls

شرکت مرسدس از کلاس CLS  خود با یک طراحی کاملا جدید در هفته ی  اخیر رونمایی کرد.

این محصول محبوب مرسدس بنز در مقایسه با نسخه های پیشین از طراحی اسپرت و جذاب تری بهره برده است.

طراحان این برند آلمانی نهایت تلاش خودرو برای عرضه یک خودرو کاملا جدید و بی نقص کرده اند، چراغ های جلو منحصر به فرد و استفاده از جلوپنجره مشبک ظاهری بسیار تهاجمی به این خودرو بخشیده است.

مرسدس بنز جدید با پیشرانه خطی ۶ سیلندر و قدرت تولیدی ۳۶۲ اسب بخار، همراه  ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در مقایسه با مدل قبلی با ۳۲۹ اسب بخار قدرت و  ۴۸۰ نیوتن‌متر گشتاور قدرتمندتر شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139774
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه