میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

شرکت های بزرگ خودروسازی از جمله مرسدس بنز و هیوندای با رونمایی از محصولات خود در صدر اخبار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در هفته ی اخیر نیز شاهد اخبار جذابی از دنیای خودرو بودیم که در این بخش از میهن صنعت تلاش شده تا به مهمترین آن ها پرداخته شود.

شرکت های بزرگ خودروسازی از جمله مرسدس بنز و هیوندای با رونمایی از محصولات خود در صدر اخبار قرار گرفتند.

به علاوه، رکوردزنی نسخه ی 2019 شورولت کوروت ZR1 توجه بسیاری از عاشقان سرعت را به خود جلب کرد.

 

نسل جدید مرسدس بنز کلاس A شگفتی آفرید!

سازندگان خودروی مرسدس کلاس A مدل 2018 با بهره بردن از ویژگی های لوکس و پیشرفته ترین فناوری ها در طراحی این محصول، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربودند.

پس از انتظارات طولانی و انتشار تصاویر جاسوسی بالاخره شرکت آلمانی مرسدس از این محصول خارق العاده خود در آمستردام رونمایی کرد.

این رقیب تازه نفس فولکس واگن گلف، آئودی A3 و ب ام و سری 1 در نمایشگاه خودرو جنوا در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود با بهای پایه 24 هزار پوند در مارس سال جاری به بازار عرضه شود.

همان طور که در تصاویر مشخص است، در طراحی کابین و نمای خارجی این محصول لوکس شاهد تغییرات اساسی هستیم که از برجسته ترین آن ها می توان به ظاهری اسپورت تر و استفاده از پنل منحصر به فرد و خروجی هوا توربینی در کابین خودرو  اشاره کرد.

 بنا به اعلام شرکت مرسدس بنز، سیستم اینفوتیمنت نسل جدید این خودروی محبوب با دستیار صوتی جدید LINGUATRONIC"" روانه بازار خواهد شد که با "گفتن سلام مرسدس" راه اندازی می شود.

در تصاویر منتشر شده از کابین خودرو شاهد دو پنل فوق العاده هستید که هر گونه اطلاعاتی را در اختیار راننده قرار داده و از طریق صدا، لمس و یا تاچ پد کنسول کنترل می شود.

به علاوه، امکان کنترل از راه دور نسخه 2018 مرسدس بنز کلاس A از طریق اپلیکیشن "Mercedes Me" برای کاربران فراهم شده است.

در کنار امکانات بی نظیری که ذکر شد، استفاده از فناوری های کمک راننده پیشرفته مانند سیستم کروز کنترل تطبیقی را به دیگر ویژگی های آن اضافه کنید.

این محصول محبوب آلمانی در مارس سال جاری به بازار اروپا عرضه خواهد شد و مشتریان آمریکایی تا پایان سال 2018 باید منتظر بمانند.

 

رکوردزنی شورلت کوروت ZR1 در پیست ویرجینیا

نسل جدید شورلت کوروت با ثبت رکورد دو دقیقه و ۳۷٫۲۵ ثانیه برای یک دور در پیست ویرجینیا، افتخاری دیگر را برای این خودروساز آمریکایی به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است، نسخه ی پایه این محصول محبوب مورد آزمایش قرار گرفته که توانایی تولید 755 اسب بخار قدرت دارد.

عملکرد فوق العاده در کنار قیمت مناسب 120 هزار دلاری آن منجر شده تا مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به دنیای خودرو قرار یگیرد.

 

اتوبوس تیم فرمول 1 اسکودریا فراری به فروش می رسد!

این اتوبوس بی نظیر به صورت سفارشی برای تیم فرمول 1 اسکودریا فراری ساخته شده و در طی این سال‌ها توسط میشائیل شوماخر، روبنس باریچلو و دیگر اعضای تیم استفاده شده است.

این محصول بی نظیر با رنگ بدنه ی جذاب و گیرای از امکانات ویژه ای برخوردار بوده و مالک فعلی آن تغییرات اساسی در فضای داخلی آن ایجاد کرده است.

فضای داخل این اتوبوس 12 متری همانند یک آپارتمان لوکس بوده و مجهز به حمام، تئاتر خانگی Bose، تلفن ماهواره‌ای و تلویزیون LCD است.

پیش بینی می شود این محصول محبوب در حراجی فرانسه بین 155375 تا 186450 دلار فروخته شود.

 

رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه

شرکت خودروسازی هیوندای طرح نسل چهارم هیوندای سانتافه را در معرض نمایش گذاشت.

این شرکت مطرح کره ای قصد دارد از این محصول پرچم دار 7 نفره خود در نمایشگاه خودرو جنوا رونمایی کند.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که نمای خارجی  این خودروی شاسی بلند با الهام از نسل جدید کراس اوور کونا طراحی شده است.

با توجه به طرح های این برند خوش نام، چراغ های جلو باریک تر شده و با جلو پنجره ای آن ادغام شده اند و این در حالی است که چراغ های مه شکن LED و سپر جلو در مقایسه با نسخه های پیشین آن جلوه بیش تری به شکل ظاهری آن بخشیده اند.

در واقع، چراغ های جلو باریک تر، جلو پنجره ای بزرگ و همچنین طراحی سپر جلو تداعی کننده ی نسخه ی هیوندای کونا است.

در حال حاضر، هیوندای سانتافه با پیشرانه ی دیزلی 4 سیلندر 2.2 لیتری و توان خروجی 194 اسب بخار در بازار موجود است و انتظار می روند نسخه قدرتمند تر این پیشرانه ی در زیر کاپوت نسل جدید آن قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، این محصول پرچمدار در آینده ای نزدیک از فناوری های هیبریدی بهره خواهد برد.

شرکت بزرگ هیوندای به دنبال عرضه ی خودروهای شاسی بلند هیبریدی تا پایان سال 2020 و توسعه ی این بخش است.

شرکت هیوندای مدعی است،  کابین نسل جدید این مدل محبوب مجهز به آخرین تکنولوژی های روز بوده و از سیستم های کمک راننده بهره خواهد برد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از مشخصات فنی و جزییات بیش تر این نسخه پرچمدار تا رونمایی آن در نمایشگاه بزرگ جنوا منتظر بمانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=145885
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه