میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

همانند مطالب اخیر نگاهی به رویداد های مهم خودرویی هفته انداخته ایم، در این هفته نیز شاهد حضور چشمگیر خودروساز های محبوب از جمله پورشه، مک لارن و آلفا رومئو هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانند مطالب اخیر نگاهی به رویداد های مهم خودرویی هفته انداخته ایم، در این هفته نیز شاهد حضور چشمگیر خودروساز های محبوب از جمله پورشه، مک لارن و آلفا رومئو هستیم.

 

پورشه جهنم سبز را لرزاند!

پورشه 911

به نظر می رسد پورشه 911GT2 RS  با طی یک دور پیست نوربرگ رینگ مشهور به جهنم سبز در کم تر از 7 دقیقه، رکورد جدیدی را به نام خود کرد.

براساس گزارشات رسانه های حاضر در پیست، تصاویر شروع و پایان حرکت این ابر خودرو 700 اسب بخاری تنها 6 دقیقه و 56 ثانیه طول کشیده و بنابراین پورشه 911GT2 RS  از مدل 918 اسپایدر سریع تر خواهد بود.

 

سریع ترین خودروی مک لارن رونمایی شد

مک لارن

مک لارن از عضو جدید سری McLaren Ultimate با عنوان PB22 رونمایی کرد.

به گفته ی این شرکت بریتانیایی، این ابر خودرو براساس نسخه مک لارن 720 S  طراحی شده و سریع ترین خودروی این شرکت با سابقه خواهد بود.

پیش بینی می شود اطلاعات و جزییات طراحی و مهندسی پیشرانه ی این خودروی فوق العاده در هفته جاری منتشر شود.

 

قیمت نسخه مسابقه ای شورولت کامارو GT4.R منتشر شد

شورولت کامارو

شورولت اعلام کرد، نسخه مسابقه ای شورولت کامارو GT4.R با قیمت 259 هزار دلار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این خودروساز آمریکایی در طراحی وساخت این خودرو با شرکت Pratt&Miller  همکاری کرده است.

این خودروی فوق العاده از پیشرانه 8 سیلندر LT1 بهره برده که برای حضور در پیست ارتقا داده شده است. از ویژگی های ظاهری قابل توجه می توان به کیت بدنه سفارشی برای عملکرد فوق العاده و نیز بال عقب بزرگ اشاره کرد.

 

فرمانروایی آلفا رومئو استلویو QV درنوربرگ رینگ!

آلفارومئو استلویو

علاوه برحضور پر قدرت پورشه 911  GT2 RSدر نوربرگ رینگ، خودروی آلفا رومئو استلویو کوادریفوگلیو رکورد جدیدی را در سری خودروهای شاسی بلند به نام خود ثبت کرد.

طی مسیر ۲۰.۸۳۲ کیلومتری پیست نوربرگ رینگ در مدت زمان 7 دقیقه و 51.7 ثانیه این خودروی شاسی بلند، در مقایسه با پورشه کاین توربو اس عملکردی فوق العاده محسوب می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=135052
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه