«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرو جهان در هفته اخیر

شرکت خودروسازی تسلا در هفته اخیر بیشترین حواشی و اخبار را به خود اختصاص داد که درذیل مروری بر رویداد مهم خودرویی هفته اخیر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی تسلا در هفته اخیر بیشترین حواشی و اخبار را به خود اختصاص داد که درذیل مروری بر رویداد مهم خودرویی هفته اخیر شده است.

تسلا، محبوب ترین برند خودروسازی در فضای مجازی

شرکت خودروسازی تسلا به عنوان محبوب ترین برند در توئیتر شناخته شد. این خودروساز آمریکایی با بیش از 3 میلیون فالوئر در صدر قرار دارد.

بسیاری از مدیران شرکت های خودروسازی برای معرفی محصولات خود و یا اظهار نظر راجع به موضوعات مختلف از توئیتر استفاده می کندد.

  تسلا با ۳ میلیون و ۳۳ هزار و ۵۱۵ دنبال‌کننده در جایگاه نخست و مرسدس بنز با ۳ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۸۶ فالوئر در جایگاه دوم قرار قرار می گیرد.

آئودی R8 با ظاهری جدید معرفی شد

آئودی از مدل جدید ماشین اسپرت خود به نام R8رونمایی کرد که در این نسل پیشرانه V10 مورد استفاده قادر به تولید بیش از 612 اسب بخار قدرت است.

آئودی R8 جدید ظاهری خشن تر دارد که به لطف طراحی جدید این خودرو با استفاده از خطوط بدنه تیز تر صورت گرفته است.همچنین در طراحی جدید این خودرو جلوپنجره جدیدی قرار گرفته است که بزرگتر از نمونه قبلی به نظر می رسد.

آئودی R8 پرفورمنس کواترو به وسیله پیشرانه قدرتمند 612 اسب بخاری قادر است تا در مدت زمان 3.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 331 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

ب ام و محصولات خود را فراخوانی کرد

شرکت ب ام و 268 هزار دستگاه از خودروهای دیزلی خود را به دلیل خطر آتش سوزی فراخوانی کرد.

تمام مدل های سری3، سری4، سری5، سری6، X3 ، X4، X5 و X6 با پیشرانه های 4 سیلندر که در فاصله دسامبر 2014 تا آگوست 2016 تولید شده اند، شامل این فراخوانی می شوند.

این اشکال به دلیل ایراد در ساخت سیستم اگزوز است. به صورتی که ممکن است گلیکول ذخیره شده در سیستم خنک کننده گاز های اگزوز به بیرون نشت کند و با دوده های جمع شده در اگزوز برخورد کند که در نتیجه منجر به سوختن آن ها شده و در مواقعی نادر ممکن است به دریچه هوای ورودی نفوذ کند و سبب ایجاد آتش سوزی شود.

توقف ساخت خودروهای کاملا خودارن تسلا

 ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد خودروهای کاملا خودران را از گزینه های موجود برای تولید حذف کند.

کمپانی تسلا همیشه یکی از پیشگامان حوزه ماشین های خودران بوده است و به تازگی طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که میخواهد به طور موقت فناوری ماشین های خودران را از خط تولید کنار بگذارد.

به گفته یکی از مقامات ارشد این کمپانی، خودروهای بدون نیاز به راننده اگرچه بسیار هوشمند هستند ولی در زمینه ایمنی با مشکلات و چالش های فراوانی رو به رو می شوند.بنابراین نباید بر روی توسعه و تولید خودرو و وسایل نقلیه تماما خودکار تمرکز کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165173
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه