«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرو جهان در هفته اخیر

این مطلب به اخبار مهم پیرامون صنعت خودرو در هفته گذشته و همچنین وقایع مهم بازار خودرو می پردازد و حذف تعرفه های گمرکی و موفقیت های شرکت مرسدس بنز و جک بخشی از این رویدادهای مهم و پربازدید هفته اخیر است. با میهن صنعت همراه شوید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این مطلب به اخبار مهم پیرامون صنعت خودرو در هفته گذشته و همچنین وقایع مهم بازار خودرو می پردازد و حذف تعرفه های گمرکی و موفقیت های شرکت مرسدس بنز و جک  بخشی از این رویدادهای مهم و پربازدید هفته اخیر است. با میهن صنعت همراه شوید.

 

توافق ترامپ و یانکر بر سر تعرفه ها

دونالد ترامپ و ژان کلود یانکر، رئیس کمیسیون اروپا در نشست هفته اخیر خود برای حذف موانع تجاری و تعرفه‌های گمرکی بر شرکت‌های خودروسازی و صنعتی توافق کردند. 

ترامپ موافقت کرد که تعرفه‌های موجود ایالات متحده را در مورد فولاد و آلومینیوم اروپا و همچنین تعرفه‌های اتحادیه اروپا علیه موتورسیکلت‌های آمریکایی، نوشیدنی‌ها و سایر محصولات را حذف کند.

لازم به ذکر است که در پی انتشار این خبر، شاخص بورس جهانی افزایش یافت.

بهترین ضریب آیرودینامیکی برای مرسدس بنز سدان A

شرکت آلمانی به تازگی از نسخه‌ی سدان A کلاس رونمایی کرده و این محصول ژرمن ها موفق شده در آزمایش های فنی اخیر خود بهترین ضریب آیرودینامیکی را در میان خودروهای جهان ثبت کند.

آزمایش ها حاکی از ان است که این خودرو دارای ضریب آیرودینامیکی (ضریب درگ) ۰.۲۲ است

لازم به ذکر است که این عدد در بین تمامی خودروهای تولید انبوه بهترین عدد محسوب می شود.

علاقه مندان می توانند برای آشنایی با جزییات این نسخه آلمانی تا رونمایی رسمی آن در هفته جاری منتظر بمانند.

قیمت نسل جدید کیا اسپورتیج  منتشر شد

 شرکت خودروسازی کیا مشخصات و قیمت مدل ۲۰۱۸ اسپورتیج را منتشر کرد .

این مدل به واسطه فیس لیفت انجام شده، ظاهر دلنشین تری نسبت به نسل قبل پیدا کرده است.

نسل جدید کیا اسپورتیج با ۶ آپشن و ۵ پیشرانه متفاوت عرضه می شود.

با توجه به این که تغییرات ظاهری این محصول چشم بادامی ها نامحسوس است اما در نمای کلی این خودرو تاثیر گذار بوده است.

در نمای عقب نسخه فیس لیفت اسپورتیج چراغ های LED جدید خودنمایی می کنند .

همچنین برای این خودرو پنج رنگ جدید در نظر گرفته شده است.

رینگ های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی را نیز به دیگر تغییرات این محصول کره ای اضافه کنید.

مدل استاندارد این نسخه اسپورتیج از چرخ های ۱۶ اینچی بهره می برد و دارای آپشن هایی از جمله سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم اینفوتینمنت با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سیستم کنترل تریلیر است .قیمت این مدل با پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری ۲۰۳۰۵ پوند و با پیشرانه دیزلی ۲۱۵۹۵ پوند است.

مدل فول آپشن دارای امکاناتی نظیر چرخ های ۱۷ اینچی، صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، مسیریاب ماهواره ای، شیشه های دودی، آینه های برقی، گرمکن صندلی های جلو، سنسور باران، تهویه دوگانه و سیستم کنترل خروج از خط است. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل ۲۲۴۰۵ پوند است.

جک، میزبان اعضای سازمان همکاری شانگهای

خودروساز چینی جک وظیفه تامین خودروهای رسمی نشست سازمان همکاری شانگهای را در تاریخ ۲۲ خرداد سال جاری برعهده داشت که در تصاویر ذیل کنفرانس خبری جک به نمایش گذاشته شده است.

بیش از ۱۴۰ نسخه از محصولات جک ازجمله S۷، M۶ و IEVA۵۰ به منظور اسکورت رهبران سیاسی و نیز مهمانان برجسته طی این نشست به کارگرفته شد و این دومین باری است که شرکت جک پس از کنفرانس تولید جهانی وظیفه تامین خودروهای مراسم رسمی را برعهده دارد که در واقع قدرت این برند و تصویر جدید تولیدات چینی به نمایش گذاشته شد.

سازمان همکاری شانگهای  در سال ۲۰۰۱ با هدف توسعه همکاری در منطقه شکل گرفت و سهم زیادی در ارتقا سطح روابط منطقه دارد.

انتخاب شرکت جک به عنوان تامین کننده خودروهای این مراسم افتخاری بزرگ برای آن است و خودروهای مانند S۷، M۶ و IEVA۵۰ مجال نمایش قدرت خودروهای چینی را به جهان پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157003
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه