معاون وزیر صنعت و تجارت:

مهمترین کار ما تاکنون مقررات‌زدایی بوده است

میهن صنعت : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: از سال گذشته مهمترین کار ما مقررات زدایی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ولی الله افخمی‌راد دیروز شنبه در حاشیه اولین جشنواره انتخاب و معرفی برترین ایده‌های صادراتی دانش بنیان تاکید کرد: یک صادرکننده برای صدور محصول خود باید حدود 10 سند ارائه دهد و دولت وظیفه دارد تا جایی که ممکن است این اسناد را کاهش دهد که در این زمینه بهتر است چهار تا پنج سند کاهش یابد.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم تا تولید کالای دانش بنیان در کشور افزایش یافته و پس از آن در جهت بازارهای صادراتی حرکت کنیم گفت: از ایده‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم و از هیات‌های داخلی و خارجی دراین زمینه دعوت به عمل می آوریم. در واقع پل ارتباطی بین دارندگان و خریداران ایده‌ها هستیم.

معاون وزیر صنعت و تجارت با بیان اینکه جشنواره انتخاب و معرفی برترین ایده‌های صادراتی دانش بنیان نخستین جشنواره‌ای است که در ارتباط با مسائل و مشکلات شرکت‌ها و ایده‌های دانش بنیان تشکیل شده است افزود: هدف از این جشنواره آن است که بدانیم چگونه می‌شود از افراد و شرکت هایی که ایده‌های ارزشمندی بر مبنای دانش دارند حمایت کنیم.

رییس کل سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: بخش عمده ای از مسوولیت این کار به عهده معاونت فناوری ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که در نظام اقتصادی ما افرادی که دارای ایده‌های دانش بنیان هستند بتوانند ایده خود را در اختیار کسانی قرار دهند که آن‌ها را تجاری کرده و یا روی خط تولید بیاورند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49077
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه